آماده‌باش نیروهای کنترل نظارت اصفهان برای پیشگیری از تخلفات ساختمانی در ایام محرم

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از آماده‌باش نیروهای این اداره کل برای پیشگیری از تخلفات ساختمانی در ایام محرم خبر داد و گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری از تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۲۷۸ ساختمان، تبدیل وضعیت ۳۳۱ ساختمان و فعالیت ۵۳۴۸ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی چهار ماه نخست سال جاری، برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۸۱۶۹ تذکر و ۲۱۴۰ اخطار صادر و تخلف ۷۷۳۴ متصدی صنفی رفع شده است.

وی افزود: ۱۷۱۴ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و ۶۸۶ مورد نیز در چهار ماه نخست رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه امسال، در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر ۲۶۹ اخطاریه صادر و ۱۰۳ دستگاه از این خودروها جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۷۲۶ دست‌فروش و ۷۹۹ نفر متکدی ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه طی چهار ماه نخست سال جاری، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۱۱۶ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۲۲۶ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۲۷۸ ساختمان، تبدیل وضعیت ۳۳۱ ساختمان و فعالیت ۵۳۴۸ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی از آماده‌باش نیروهای کنترل نظارت اصفهان برای پیشگیری از تخلفات ساختمانی در ایام محرم خبر داد و ادامه داد: طی چهار ماه نخست امسال، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۷۸ رأی قضائی و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۲۶۲ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در چهار ماه نخست ۱۴۰۲ در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۴۰۵ رأی در این کلان‌شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی اظهار کرد: در این زمینه ۲۹۹۰ اخطار صادر و ۳۶۲ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

کد خبر 676592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.