بررسی مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از ۳ پروژه کلان عمرانی شیراز

مسائل پروژه‌های کلان عمرانی بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی، زیرگذر گویم و خط دوم مترو مورد بررسی مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مسائل پروژه‌های کلان عمرانی بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی، زیرگذر گویم و خط ۲ مترو مورد بررسی مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) قرار گرفت.

شهردار کلان‌شهر شیراز با پردازش اقدامات انجام شده در بخش باقی‌مانده از فاز یک خط ۲ مترو اظهار کرد: براساس گزارش‌ها و بازدیدهای پیاپی که از این فاز صورت‌گرفته، پیش‌بینی می‌شود تا قسمت‌های باقیمانده در دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

محمدحسن اسدی در خصوص فاز دوم خط ۲ مترو، افزود: برنامه‌ریزی زمانی صورت‌گرفته در این فاز که از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان آزادی و در ادامه تا میدان کلبه سعدی پیش می‌رود، ۲ سال است که تلاش برای بهره‌برداری در این موعد زمان‌بندی خواهد شد.

شهردار شیراز به مراحل اجرایی پایانی پروژه کلان بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی پرداخت و اضافه کرد: تمام تلاش مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای بهره‌برداری از این پروژه کلان که مسیری اصلی در راستای تکمیل رینگ شرقی-غربی شیراز بوده، در همین سال جاری است.

اسدی با بررسی پروژه کلان زیرگذر گویم که محوری شریانی و تأثیرگذار در راستای اتصال این کلان‌شهر به استان‌های غربی است، از برطرف شدن عمده مسائل این پروژه همچون تملک املاک مورد مسیر، جابه‌جایی تأسیسات آب، برق، گاز، مخابرات و فیبر نوری خبر داد و تصریح کرد: بخش اندکی از این مسائل باقی‌مانده و در حال پیگیری است.

وی اجرای پروژه‌های کلان و تأثیرگذار را از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری جهت رفاه و آسایش شهروندان دانست و تاکید کرد: این سه پروژه کلان در سه نوبت در حال فعالیت و طبق برنامه زمان‌بندی در حال پیشرفت است.

شهردار شیراز تأمین منابع مالی و تزریق به‌موقع آن جهت پیشبرد اجرای پروژه‌های عمرانی از اهم فعالیت‌های مدیریت شهری دانست و گفت: تمام تلاش در حال انجام است تا با همدلی میان مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، این سه پروژه کلان در زمان مشخص شده به بهره‌برداری برسد و منجر به رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی شود.

کد خبر 677546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.