آخرین قیمت گوشی امروز + دانلود لیست خرید سامسونگ -آیفون-شیائومی (۷ تیر) و مشخصات S21 FE

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون برای یافتن ارزان‌ترین و بهترین مدل مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خرید تلفن همراه یکی از مهم‌ترین و دشوارترین فعالیت‌ها است که در این مسیر، دانستن قیمت انواع گوشی بسیار کمک می‌کند. امروزه بازار تلفن همراه بسیار گسترده شده و برندهای گوناگونی همچون اپل، شیائومی و سامسونگ مدل‌های بسیاری را عرضه کرده‌اند. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید، درباره گزینه مورد نظر خود تحقیق کنیم.

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

شرکت سامسونگ روز سه‌شنبه چهارم ژانویه ۲۰۲۲ (چهاردهم دی‌ماه 1400) Galaxy S21 FE 5G را رونمایی کرد، این مدل در مقایسه با Galaxy S20 FE 5G گوشی کوچک‌تر و سبک‌تری است اما طراحی آن به سری S21 شباهت دارد.

FE جدید از لحاظ وزن و اندازه صفحه‌نمایش در میان دو گوشی S21 و S21+ 5G قرار می‌گیرد و از دوربین اصلی مشابهی نیز بهره می‌برد، برخی از امکانات پرچم‌داران اصلی این خانواده مانند دوربین تله‌فتوی ۶۴ مگاپیکسلی و فوکوس خودکار دوربین سلفی در این گوشی حذف شده، اما همچنان امکانات سطح بالایی دارد.

صفحه‌نمایش این دستگاه یک نمونه ۶.۴ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس است که مانند گوشی‌های اصلی این خانواده از جدیدترین فناوری ساخت نمایشگر در مجموعه سامسونگ یعنی Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد. نرخ رفرش این صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز بوده و سرعت برداشت اثرات انگشت در آن نیز ۲۴۰ بار در هر ثانیه (۲۴۰ هرتز) است.

نرخ رفرش صفحه‌نمایش در S21 FE نیز ایستا و بدون توجه به محتوای در حال پخش است و به‌صورت دستی می‌تواند روی ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز تنظیم شود، روی این صفحه‌نمایش با پوشش مستحکم Gorilla Glass Victus پوشیده شده که مقاوم‌ترین شیشه به‌کار گرفته شده در گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید.

آخرین قیمت گوشی امروز + دانلود لیست خرید سامسونگ -آیفون-شیائومی (۷ تیر) و مشخصات S21 FE

دانلود لیست قیمت

کد خبر 669988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hdjfvb IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    1 0
    عالی