ساعت هوشمند Amazfit Pop 3R چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Amazfit Pop 3R با نمایشگر دایره‌ای شکل AMOLED و عمر باتری 12 روزه عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Amazfit به تازگی از یک ساعت هوشمند جدید به نام Amazfit Pop 3R رونمایی کرده است. این محصول دارای نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۴۳ اینچی HD AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل است و از حسگرهای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون و ردیاب استرس بهره می‌برد. این گجت پوشیدنی از فناوری بلوتوث ۵.۲ استفاده می‌کند و با دستگاه‌های اندروید ۷.۰ و بالاتر سازگار است.

ساعت هوشمند Amazfit Pop 3R به منظور ارائه تماس تلفنی از یک میکروفون و بلندگوی داخلی استفاده می‌کند و از دستیار صوتی AI نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به یادآوری تقویم، اعلان تماس‌های ورودی و یادآوری کم تحرکی اشاره کرد.

کاربران می‌توانند با استفاده از ساعت هوشمند Amazfit Pop 3R به راحتی پخش موسیقی و دوربین گوشی هوشمند خود را کنترل کنند. ابعاد این محصول ۱۰.۸ * ۴۵.۵ * ۴۵.۵ میلی‌متر و وزن آن معادل ۵۵.۴۸ گرم است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که تا ۱۲ روز شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند Amazfit Pop 3R در دو نسخه با قیمت‌های مختلف عرضه می‌‎شود. به‌طوری‌که نسخه‌های مشکی و نقره‌ای این محصول با بند سیلیکونی با قیمت ۴۲.۶۸ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. درحالی‌که مدل نقره‌ای متالیک آن با بند فلزی با قیمت ۴۸.۷۸ دلار وارد بازار می‎‌شود. این ساعت هوشمند از تاریخ ۲۹ ژوئن به فروش می‌رسد.

کد خبر 669955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.