خط‌ونشان پلیس برای سارقان و زورگیران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به افزایش سرقت‌های به عنف در حوزه جنوب اصفهان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت تا همکاران در اداره مبارزه با سرقت به عنف به‌طور جدی موضوع را پیگیری کنند.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت‌های به عنف در حوزه جنوب اصفهان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت تا همکاران در اداره مبارزه با سرقت به عنف به طور جدی موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی چهار نفر از سارقانی که در این حوزه فعالیت داشتند و احساس امنیت را در جنوب شهر اصفهان به خطر انداخته بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در تحقیقات انجام شده سارقان به ۱۶ فقره سرقت به عنف یا همان زورگیری‌های خیابانی اعتراف کردند و خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

وی ادامه داد: اقداماتی که انجام شد، در قالب طرح امنیت محله‌محور صورت گرفت. این اقدامات به‌صورت گسترده در حوزه پلیس آگاهی پیش‌بینی شده است تا بتوانیم در راستای افزایش امنیت مردم گام برداریم.

ترکیان با تذکر به سارقان تصریح کرد: هر فردی بخواهد امنیت مردم را به خاطر بیندازد، به‌ویژه جرایم همراه با خشونت، پلیس به شدت با او برخورد می‌کند و به هیچ‌وجه اجازه ایجاد ناامنی در سطح شهر را به سارقان زورگیر نخواهیم داد.

کد خبر 668759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.