اجرای طرح امنیت محله‌محور فراجا/ تمهیدات پلیس برای ایام اربعین

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شاهد بودید در بحث برخورد با مال‌خرها اقدامات اساسی انجام شد و همچنان ادامه خواهد داشت؛ تا چند روز آینده خبرهایی در حوزه اصفهان و در عملیات‌های مختلف خواهیم شنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار احمدرضا رادان امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در نشست خبری با خبرنگاران که بعد از آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: قطع به یقین اقداماتی از جنس دغدغه مردم در محله‌ها با عنوان امنیت محله‌محور در فراجا در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: زمانی موضوعاتی از قبیل معتادان متجاهر، سارقان و مال‌خرها را مطرح کردیم به این دلیل که یک دغدغه عمومی بود. در موضوع محله‌محور ممکن است که دغدغه عمومی، دغدغه یک محله نباشد؛ درواقع یک محله ممکن است از سرقت رنج ببرد، اما یک محله سارقی نداشته باشد و مشکل دیگری گریبان‌گیر آن باشد که لازم است در حوزه امنیت و انتظام به آن رسیدگی شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همکاران من وظیفه دارند، دغدغه‌های مردم در محله‌ها را از زبان مردم شناسایی کرده و عملیات‌ها را در راستای رفع دغدغه انجام دهند؛ عملیات‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند معضلاتی که نسبت به آن در محل زندگی نگران بودند با عملیات پلیسی رفع شده است. در امتداد طرح‌های مختلف این طرح به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد بودید در بحث برخورد با مال‌خرها اقدامات اساسی انجام شد و همچنان ادامه خواهد داشت؛ تا چند روز آینده خبرهایی در حوزه اصفهان و در عملیات‌های مختلف خواهیم شنید.

رادان در پاسخ به سوالی پیرامون تمهیدات پلیس برای اربعین حسینی، اظهار کرد: آنچه که در حوزه انتظامی متصور هستیم، یعنی حوزه تهیه گذرنامه زیارتی، حوزه تردد در سفرها به سمت نشانگاه‌هایی که باید از آن خارج شوند و حوزه صفر مرزی که باید گذرنامه آنجا ممهور شود، همکاران ما تلاش می‌کنند تا کمترین ایستایی ایجاد شود.

وی با اشاره به جلساتی که با طرف عراقی داشتند، گفت: آنان قول‌هایی دادند که هنوز فرصت باقی است تا نهایی شود. همچنین از مردم درخواست داریم در گام نخست برای اخذ گذرنامه، در روزها و ساعات آخر اقدام نکنند و سفر خود را نیز به روزهای آخر موکول نکنند؛ در نهایت با مدیریت صحیح از مرزهای مختلف وارد و خارج شوند تا دغدغه‌های خودشان نیز کمتر شود.

کد خبر 668439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.