خنثی‌سازی توطئه دشمنان با خون خود، از خصیصه های نیروهای انتظامی نظام است

امام جمعه اصفهان گفت: دشمنان و خائنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، روز به روز بر خصومت، هجمه و توطئه‌های خود افزوده‌اند و نیروهای جان برکف انتظامی کشور همچون دیگر نیروهای مسلح ایران، با نثار خون خود در مقابل این دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، در دیدار سردار رادان، فرمانده انتظامی کشور که به بهانه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان در اصفهان حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: از امام جواد (ع) روایتی به این مضمون نقل است که مؤمن نیازمند سه چیز است، نخست توفیق الهی داشته باشد، دوم دارای واعظ درونی باشد و سوم نصیحت را از هرکسی قبول کند.

وی افزود: در طول ۲۰ سال گذشته که در استان حضور داشته‌ام، همه فرماندهان انتظامی که در استان اصفهان خدمت کرده‌اند، یکی پس از دیگری مردانی جهادگر، بااخلاص و عالی‌مرتبه از منظر انسانیت بوده‌اند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد امنیت ملی و تأمین امنیت داخل شهرها یکی از ضروری‌ترین امور و سخت‌ترین کارها است، گفت: دشمنان و خائنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، روز به روز بر خصومت، هجمه و توطئه‌های خود افزوده‌اند و نیروهای جان برکف انتظامی کشور همچون دیگر نیروهای مسلح ایران، با نثار خون خود در مقابل این دشمنان ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: از زمان اغتشاشات سال گذشته تاکنون، نیروی انتظامی کشور، شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و دفتر شهادت در بین نیروهای انتظامی همچنان باز است و به گواه آمارها لحظه به لحظه خون شهدای نیروهای امنیتی کشور، خنثی‌کننده خدعه‌های بدخواهان نظام بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: رفع دغدغه‌های نیروهای ایثارگر انتظامی و خدمت در جهت رفع آنها، از توفیقاتی است که نصیب شما شده است، در این راستا برای مباحث مربوط به مسکن نیروهای انتظامی باید تدابیر ویژه‌ای اندیشید و راهی جز حمایت ویژه دولت و اجاره به شرط تملیک نداریم.

خنثی سازی توطئه دشمنان با خون خود، از خصیصه های نیروهای انتظامی نظام است

وی تصریح کرد: شایسته نیست که یک نیروی جان بر کف انتظامی کشور پس از ۳۰ سال خدمت، در زمان بازنشستگی و عائله‌مندی، منزلی از خود نداشته باشد، بنابراین باید شرایط این کار فراهم شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه اشاره‌ای به معارفه فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور کرد و متذکر شد: مدیران در انتصابات و عزل و نصب‌ها در سیستم اداری و اجرایی کشور باید به این نکته توجه کنند که فردی را در جایگاه و استانی قرار دهند که با آن محیط از قبل آشنا باشد، چرا که در غیر این صورت حداقل یک‌سال ابتدایی خدمت برای آشنایی با محیط جدید هدر خواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به جانفشانی‌ها و خدمات ویژه نیروی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر و موضوع مقابله با توطئه‌های زیاد دشمنان در عرصه حجاب تصریح کرد: بی‌حجابی سازماندهی شده و ترویج برهنگی در سطوح جامعه، امری عادی نیست، بلکه به مثابه تعرض به آرمان‌های انقلاب و مبارزه با اصول اسلام است و نباید لحظه‌ای از این حربه جدید دشمن در عرصه جنگ فرهنگی کوتاه آمد و عقب‌نشینی کرد.

خنثی سازی توطئه دشمنان با خون خود، از خصیصه های نیروهای انتظامی نظام است

در ابتدای این جلسه سردار احمدرضا رادان به بیان گزارشی از عملکرد نیروهای انتظامی کشور در عرصه‌های مختلف کشور پرداخت و بر هفت فرمان رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب خود به عنوان فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد.

وی این هفت فرمان را مشتمل بر «جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم، حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی، ارتقای توانایی‌های سازمان، صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت را سیاست و برنامه راهبردی انتظامی کشور دانست.

کد خبر 668329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.