اصفهان، شهری مذهبی با قدمت انقلابی/ مطالبه اصلی مردم حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: در اصفهان فساد، جولان اراذل و اوباش، سارقان و قاچاقچیان معنایی ندارد؛ اصفهان یک شهر مذهبی و دارای قدمت انقلابی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار جواد استکی امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: دموکرات‌ها و کموله‌ها که در اوایل انقلاب پاسگاه‌ها را تصرف می‌کردند می‌گفتند کار نظام جمهوری اسلامی تمام است، اما با رشادت و جوانمردی نیروهای نظامی ما تمام مناطق باز پس گرفته شد.

وی افزود: امروز دیگر اثری از دشمن آن روزهای ما نیست که این دستاورد مهم، با دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان به دست آمد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: با تبریک خدمت سردار رادان از زحمات سردار اشتری تشکر می‌کنم؛ سردار میرحیدری نیز با مدیریت جهادی، روحیه مردمی و انقلابی در همه عرصه‌ها فعالیت کردند و از طرف تمام مردم اصفهان از زحمات وی تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: به سردار علینقیان‌پور تبریک می‌گویم؛ انتظار مردم اصفهان این است که شأن و منزلت مردم اصفهان حفظ شود. در اصفهان فساد، جولان اراذل و اوباش، سارقان و قاچاقچیان معنایی ندارد. اصفهان یک شهر مذهبی و دارای قدمت انقلابی است.

استکی خاطرنشان کرد: مردم اصفهان در کنار نیروی انتظامی هستند و انتظار دارند با این هماهنگی، ناهنجاری‌هایی که دشمن ایجاد کرده است را جبران کنند؛ این مطالبه اصلی مردم است که امنیت و ارزش‌های انقلاب و اسلامی حفظ شود. وظیفه ما نیز این است که راه شهیدانی که برای امنیت و انقلاب اسلامی جنگیدند را ادامه دهیم.

کد خبر 668456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.