رویش‌های انقلاب اسلامی امیدوار کننده است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، یعنی یک نفر که با اراده و هر نیتی کشف حجاب می‌کند، در مقابل اسلام قد علم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام احمد سالک امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اصول حکومت اسلامی تأمین امنیت، عدالت و رفاه برای مردم است.

وی افزود: امنیت به معنای وسیع کلمه است، اجرای عدل وظیفه حاکمیت و رفاه نیز مجموعه‌ای از معیشت و زندگی جامعه است؛ این سه مورد ارکان عملیات هر دستگاهی به‌ویژه نیروی انتظامی است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: این موارد با یک عزم ملی محقق می‌شود. هیچ مسئولی نمی‌تواند از زیر بار تلاش برای تأمین این سه رکن شانه خالی کند. امروز شرایط اجتماعی ما با ۴۴ سال قبل متفاوت شده است و ادبیات ما نیز باید تغییر کند. باید کنش داشت نه اینکه عکس‌العملی عمل کرد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی تمام قدرت خود را برای نابودی جمهوری اسلامی و اسلام، قرآن و عترت به کار گرفته است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قلب تپنده اسلام در جهان بشریت است.

سالک تصریح کرد: اگر قرار است برای مقابله با یک حرام شرعی و سیاسی نیروی انتظامی به میدان بیاید، به تنهایی نمی‌تواند موفق شود، چرا که عزم ملی می‌خواهد. کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، یعنی یک نفر که با اراده و هر نیتی کشف حجاب می‌کند، در مقابل اسلام قد علم کرده است.

وی اظهار کرد: به سران سه قوه و سایر دستگاه‌ها اعلام می‌کنم که در این زمینه کار جدی انجام دهند، شوخی نیست. رویش‌های انقلاب اسلامی بسیار امیدوارکننده است، اما باید نیروی انتظامی را دلگرم کرد.

سالک افزود: سیاست‌های جهانی در حال تغییر است و به سمت اسلام پیش می‌رود، ما باید به آینده امیدوار باشیم‌.

وی اظهار کرد: نیروهای نظامی ما با وحدت زیر سایه فرمانده کل قوا انجام وظیفه می‌کنند و ما باید حرکت بزرگی رقم بزنیم‌. نیروهای نظامی ما قدرت بازدارندگی دارند و به اقتدار نیروی انتظامی در کشور دست یافتیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم وقتی خدمتی از نیروهای مسلح می‌بینند تشکر می‌کنند، گفت: اراذل و اوباش در این شهر هم حضور داشتند اما در حال حاضر اوضاع نوع دیگری است؛ در اغتشاشات نیز سردار میرحیدری در اتاق خودش باقی نماند و در میدان عمل وارد می‌شد.

کد خبر 668463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.