مصدومیت تلخ بیرانوند مقابل ازبکستان و تجدید خاطره جام‌جهانی! + عکس‌ و فیلم

علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان پس از برخورد با سعید عزت‌اللهی دچار مصدومیتی شدید شد و به‌علت شدت جراحت علاوه‌بر اینکه جای خود را به پیام نیازمند داد برای مداوا راهی بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران امشب _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب فینال تورنمنت آسیای‌مرکزی یا همان کافا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه بنیادکار تاشکند رودرروی هم قرار گرفتند و تا دقیقه ۷۰ شاگردان امیر قلعه‌نویی با تک‌گل سردار آزمون از حریف خود پیش هستند.

دقیقه چهارم بازی بازیکنان ازبکستان یک ضربه‌ایستگاهی به‌دست آوردند که توپ ارسالی روی دروازه پس از پرش همزمان علیرضا بیرانوند و سعید عزت‌اللهی به هوا منجر به مصدومیت دو بازیکن ایران شد و بازی نیز برای چند دقیقه از جریان افتاد.

بعد از مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند و سعید عزت‌اللهی، با تشخیص کادر پزشکی تیم ملی ایران و برای پیگیری وضعیت درمانی علیرضا بیرانوند، این دروازه‌بان به‌همراه یکی از پزشکان تیم ملی راهی بیمارستانی در تاشکند شد. این اتفاق تلخ درحالی برای گلر تیم ملی رقم خورد که تازگی هم ندارد و برای بیرو تجدید خاطره‌ای تلخ شد.

مصدومیت تلخ بیرانوند مقابل ازبکستان و تجدید خاطره جام‌جهانی! + عکس‌ و فیلم

مصدومیت تلخ بیرانوند مقابل ازبکستان و تجدید خاطره جام‌جهانی! + عکس‌ و فیلم

علیرضا بیرانوند در بازی اول ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ملی انگلیس در دقیقه ۱۴ پس از برخورد با سیدمجید حسینی دچار مصدومیت شدید و خطرناکی شد و باوجود اینکه تلاش زیادی کرد تا بتواند به بازی ادامه دهد در نهایت به‌علت درد فراوان بینی و ناتوانی در ادامه دادن بازی جای خود را به سیدحسین حسینی داد.

کد خبر 668454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.