دستگیری یک مالخر با ۲ میلیارد اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی، فرد مالخری که اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می‌کرد، به همراه دو میلیارد ریال اموال سرقتی دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و مقابله قاطع با سارقان و مالخران، مأموران کلانتری ۱۲ شاهین‌شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی، فرد مالخری را که در پوشش انبار ضایعاتی در یکی از محلات حاشیه‌ای شاهین‌شهر اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می‌کرد را شناسایی کردند و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این فرد در هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از انبار ضایعاتی این فرد بیش از دو میلیارد ریال اموال مسروقه شامل سیم و کابل برق، انواع ابزار آلات و آهن آلات ساختمانی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه خرید و فروش حتی کوچک‌ترین مال مسروقه جرم است و پلیس قاطعانه با آن برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت داشتن اخبار و اطلاعاتی در این رابطه مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 668623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.