۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
 آخرین تغییرات قیمت طلا و دلار

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت دلار امروز ۴۱ هزار و ۳۴۹ تومان معامله شد، همچنین طلای ۱۸ عیار به دو میلیون و ۳۶۴ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی همراه بود و با قیمت ۲۹ میلیون و سکه طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۴۱ هزار و ۳۴۹ تومان معامله شد و نرخ دلار حواله قیمت ۳۷ هزار ۵۹۰ تومان را به خود دید. یورو با قیمت ۴۵ هزار و ۱۷۱ تومان و یورو حواله با قیمت ۴۱ هزار و ۶۴ تومان خرید و فروش شد. درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۵۹ تومان بود و نرخ حواله آن ۱۰ هزار و ۲۳۵ تومان اعلام شد.

بر اساس مشاهدات میدانی بازار طلا و قیمت‌های اعلام شده اتحادیه طلا و جواهرات، طلای ۱۸ عیار دو میلیون و ۳۶۴ هزار تومان معامله شد، در حالی که طلای ۲۴ عیار سه میلیون و ۱۵۱ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه طرح جدید با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی ۲۹ میلیون تومان و سکه طرح قدیم به ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

نیم سکه ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشت و با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد، ربع سکه نیز ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی نیز شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

مظنه بازار تهران نیز با افزایش ۱۱۵ هزار تومانی ۱۰ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان تعیین شد و انس طلا در بازار جهانی امروز با کاهش ۰.۹ دلاری همراه بوده و هزار و ۹۵۹ دلار نرخ‌گذاری شد.

کد خبر 667742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.