زمین‌لرزه، مهمان ناخوانده «شاندیز» شد

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، در ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف مناطقی از استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۰:۴۲ روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۱ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۷ کیلومتری بندر خمیر در استان هرمزگان و۳۴ کیلومتری لافت در استان هرمزگان رخ داده و در موقعیت ۲۶.۹۱ عرض شمالی و ۵۵.۴۲ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در شاندیز

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۱۴:۱۵ روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ زمین‌لرزه ۲.۸ ریشتری شاندیز در استان خراسان رضوی را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین و ۳۳ کیلومتری شاندیز در استان خراسان رضوی و ۳۳ کیلومتری چناران در استان خراسان رضوی رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۶.۶۴ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۹.۴۸ درجه شرقی ثبت شده است.

حاجی‌آباد لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور بامداد امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ ساعت ۰۱:۳۷ زلزله ۳.۶ ریشتری حاجی‌آباد در استان خراسان جنوبی را لرزاند، این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۳ کیلومتری حاجی‌آباد در استان خراسان جنوبی و ۳۲ کیلومتری زهان در استان خراسان جنوبی رخ داده و در موقعیت ۳۳.۶۹ عرض شمالی و ۵۹.۹۱ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 667078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.