۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های چهارمحال‌وبختیاری، فارس و کهگیلویه‌وبویر را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۲۰:۱۸ شب گذشته _شنبه بیستم خردادماه_ زلزله ۳.۲ ریشتری گندمان در استان چهارمحال‌وبختیاری را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۹ کیلومتری گندمان در استان چهارمحال‌وبختیاری و ۲۲ کیلومتری بلداجی در استان چهارمحال‌وبختیاری رخ داده و در موقعیت ۳۱.۷۵ عرض شمالی و ۵۱.۰۱ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در فارس

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۲۳:۱۳ شب گذشته _شنبه بیستم خردادماه_ زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری بابامنیر در استان فارس را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و ۱۱ کیلومتری بابامنیر در استان فارس و ۳۷ کیلومتری باشت در استان کهگیلویه‌وبویر احمد رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۰.۰۳ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۱۱ درجه شرقی ثبت شده است.

دوگنبدان لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور بامداد امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه_ ساعت ۰۲:۰۷ زلزله. ۳.۵ ریشتری دوگنبدان در استان کهگیلویه‌وبویر احمد را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۱ کیلومتری دوگنبدان در استان کهگیلویه‌وبویراحمد و ۴۸ کیلومتری باشت در استان کهگیلویه‌وبویر احمد رخ داده و در موقعیت ۳۰.۱۹ عرض شمالی و ۵۰.۷۰ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 666371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.