۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
خوی؛ پای ثابت زلزله‌های ایران

براساس مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف مناطقی از استان‌های آذربایجان غربی، مازندران و یزد را در ۲۴ ساعت گذشته لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۲.۷ ریشتری ساعت ۰۹:۳۷ روز گذشته _چهارشنبه هفدهم خردادماه_ «نکا» در استان مازندران را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۶ کیلومتری زمین و در ۲۰ کیلومتری نکا در استان مازندران و ۲۳ کیلومتری رستم کلاً در استان مازندران رخ داده است.

موقعیت رومرکز زلزله در عرض جغرافیایی ۳۶.۸۳ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۳.۲۵ درجه شرقی بوده است.

زلزله ۳.۱ ریشتری در یزد

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۳.۱ ریشتری ساعت ۱۲:۲۶ روز گذشته _چهارشنبه هفدهم خردادماه_ ‌ ساغند در استان یزد را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۳ کیلومتری ساغند در استان یزد و ۶۰ کیلومتری رباط پشت بادام در استان یزد رخ داده و در موقعیت ۳۲.۸۰ عرض شمالی و ۵۵.۴۷ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه در آذربایجان غربی

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۳.۰ ریشتری ساعت ۶:۲۰ امروز _پنجشنبه هجدهم خردادماه_ خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۸ کیلومتری زمین و ۱۰ کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۳۳ کیلومتری سلماس در استان آذربایجان غربی رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۸.۴۸ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۴.۸۸ درجه شرقی ثبت شده است.

کد خبر 665732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.