جزئیات زلزله‌های ایران در ۲۴ ساعت گذشته

براساس مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف مناطقی از استان‌های لرستان، خوزستان و کرمانشاه را در ۲۴ ساعت گذشته لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۳.۰ ریشتری ساعت ۱۲:۴۹ روز گذشته _یکشنبه چهاردهم خردادماه_ «قصرشیرین» در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و در هفت کیلومتری قصر شیرین در استان کرمانشاه و ۳۰ کیلومتری سرپل ذهاب در استان کرمانشاه رخ داده است.

موقعیت رومرکز زلزله در عرض جغرافیایی ۳۴.۵۷ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۵.۵۶ درجه شرقی بوده است.

زلزله ۳.۶ ریشتری در خوزستان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۹:۵۲ روز گذشته _یکشنبه چهاردهم خردادماه_ زلزله ۳.۶ ریشتری حسینیه در استان خوزستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۴ کیلومتری حسینی در استان خوزستان و ۳۹ کیلومتری اندیمشک در استان خوزستان رخ داده و در موقعیت ۳۲.۸۰ عرض شمالی و ۴۸.۲۷ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه در الیگودرز

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۲۰:۲۳ روز گذشته _یکشنبه چهاردهم خردادماه_ زمین‌لرزه ۳.۲ ریشتری الیگودرز در استان لرستان را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و ۲۱ کیلومتری الیگودرز در استان لرستان و ۲۲ کیلومتری ازنا در استان لرستان رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۳.۲۸ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۹.۵۳ درجه شرقی ثبت شده است.

کد خبر 665310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.