زمین‌لرزه‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور / کرمان و کرمانشاه لرزید

براساس مرکز لرزه‌نگاری کشور در ۲۴ ساعت گذشته زلزله‌هایی در مقیاس‌های مختلف مناطقی از استان‌های کرمان، گلستان، کرمانشاه و چهارمحال‌وبختیاری را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۵:۰۳ روز گذشته _جمعه بیست‌وششم خردادماه_ زلزله ۲.۷ ریشتری یزدانشهر در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۲ کیلومتری یزدانشهر در استان کرمان و ۲۱ کیلومتری کیانشهر در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۳۰.۹۷ عرض شمالی و ۵۶.۳۳ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در گلستان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته _جمعه بیست‌وششم خردادماه_ زمین‌لرزه ۲.۷ ریشتری علی‌آباد در استان گلستان را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و شش کیلومتری علی‌آباد در استان گلستان و ۱۳ کیلومتری خان ببین در استان گلستان رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۶.۹۰ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۴.۹۳ درجه شرقی ثبت شده است.

کرمانشاه لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور بامداد امروز _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ ساعت ۰۲:۳۸ زلزله. ۲.۹ ریشتری سومار در استان کرمانشاه را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۰ کیلومتری سومار در استان کرمانشاه و ۴۶ کیلومتری زرنه در استان ایلام رخ داده و در موقعیت ۳۳.۷۲ عرض شمالی و ۴۵.۷۶ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه ۲.۹ ریشتری در چهارمحال‌وبختیاری

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور بامداد امروز _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ ساعت ۰۵:۲۵ زلزله ۲.۹ ریشتری سرخون در استان چهارمحال‌وبختیاری را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۳ کیلومتری سرخون در استان چهارمحال‌وبختیاری و ۲۹ کیلومتری لردگان در استان چهارمحال‌وبختیاری رخ داده و در موقعیت ۳۱.۵۴ عرض شمالی و ۵۰.۵۳ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله کرمان را لرزاند

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور صبح امروز _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ ساعت ۰۹:۱۱ زلزله ۲.۶ ریشتری بروات در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در پنج کیلومتری بروات در استان کرمان و ۸ کیلومتری بم در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۲۹.۰۳ عرض شمالی و ۵۸.۳۶ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 667608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.