جزئیات زلزله‌های ایران در ۱۲ ساعت گذشته

براساس مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف مناطقی از استان‌های آذربایجان غربی، کرمان و هرمزگان را در ۱۲ ساعت گذشته لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۲.۵ ریشتری ساعت ۰۴:۳۹ بامداد امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ «خوی» در استان آذربایجان غربی را لرزاند.

این زلزله در عمق ده کیلومتری زمین و در چهار کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۳۳ کیلومتری ایواوغلی در استان آذربایجان غربی رخ داده است.

موقعیت رومرکز زلزله در عرض جغرافیایی ۳۸.۵۲ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۴.۹۳ درجه شرقی بوده است.

زلزله ۲.۵ ریشتری در کرمان

بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۹:۰۵ صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ زلزله ۲.۵ ریشتری کرمان در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۳۷ کیلومتری کرمان در استان کرمان و ۳۹ کیلومتری هجدک در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۳۰.۵۴ عرض شمالی و ۵۷.۳۲ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه در هرمزگان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۰۹:۴۸ صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ زمین‌لرزه ۲.۶ ریشتری فین در استان هرمزگان را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و کیلومتری فین در استان هرمزگان و ۳۹ کیلومتری قلعه قاضی در استان هرمزگان رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۷.۶۵ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۶.۲۲ درجه شرقی ثبت شده است.

کد خبر 668352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.