زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های خراسان جنوبی، یزد و کهگیلویه‌وبویر را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۹:۲۹ روز گذشته _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۷ ریشتری راین در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۱ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۳ کیلومتری راین در استان کرمان و ۳۳ کیلومتری درب بهشت در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۲۹.۴۴ عرض شمالی و ۵۷.۵۹ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در خراسان رضوی

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۰۱:۱۵ بامداد امروز _دوشنبه یکم خردادماه_ زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری سفیدسنگ در استان خراسان رضوی را لرزاند.

این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین و ۲۴ کیلومتری سفیدسنگ در استان خراسان رضوی و ۳۷ کیلومتری نصرآباد در استان خراسان رضوی رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۵.۷۶ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۶۰.۳۴ درجه شرقی ثبت شده است.

سلامی لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۱۱:۰۳ زلزله ۳.۲ ریشتری قلعه رئیسی در استان کهگیلویه‌وبویر احمد را لرزاند، این زلزله در عمق شش کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۱ کیلومتری قلعه رئیسی در استان کهگیلویه وبویر احمد و ۱۶ کیلومتری دیشموک، کهگیلویه وبویر احمد رخ داده و در موقعیت ۳۱.۲۳ عرض شمالی و ۵۰.۵۵ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 662735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.