۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های خراسان جنوبی، یزد و کهگیلویه‌وبویر را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۲۲:۰۲ روز گذشته _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۴.۱ ریشتری خرانق در استان یزد را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۲ کیلومتری خرانق در استان یزد و ۴۷ کیلومتری ساغند در استان یزد رخ داده و در موقعیت ۳۲.۲۵ عرض شمالی و ۵۴.۸۷ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در خراسان جنوبی

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۰۷:۰۳ صبح امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ زمین‌لرزه ۲.۹ ریشتری دیهوک در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ۴۹ کیلومتری دیهوک در استان خراسان جنوبی و ۵۳ کیلومتری نایبند در استان خراسان جنوبی رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۲.۸۶ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۷.۵۱ درجه شرقی ثبت شده است.

قلعه رئیسی لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۱۱:۰۳ زلزله ۳.۲ ریشتری قلعه رئیسی در استان کهگیلویه‌وبویراحمد را لرزاند، این زلزله در عمق شش کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۱ کیلومتری قلعه رئیسی در استان کهگیلویهوبویراحمد و ۱۶ کیلومتری دیشموک، کهگیلویه‌وبویراحمد رخ داده و در موقعیت ۳۱.۲۳ عرض شمالی و ۵۰.۵۵ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 662612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.