۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های فارس، هرمزگان و خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۷:۰۲ روز گذشته _جمعه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۸ ریشتری محمله در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۶ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۱ کیلومتری محمله در استان فارس و ۲۴ کیلومتری خنج در استان فارس رخ داده و در موقعیت ۲۷.۷۳ عرض شمالی و ۵۳.۲۷ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در هرمزگان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۰۰:۳۸ بامداد امروز _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ زمین‌لرزه ۳.۷ ریشتری بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ۳۳ کیلومتری بندر خمیر در استان هرمزگان و ۴۹ کیلومتری کنگ در استان هرمزگان رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۶.۹۳ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۵.۲۶ درجه شرقی ثبت شده است.

نایبند خراسان جنوبی لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور امروز _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۱۰:۴۶ زلزله ۳.۸ ریشتری نایبند در استان خراسان جنوبی را لرزاند، این زلزله در عمق شش کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۴۳ کیلومتری نایبند در استان خراسان جنوبی و ۵۹ کیلومتری دیهوک در استان خراسان جنوبی رخ داده و در موقعیت ۳۲.۷۷ عرض شمالی و ۵۷.۴۸ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 662336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.