۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های مازندران، اردبیل و آذربایجان غربی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۴:۱۱ روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۳.۰ ریشتری پل سفید در استان مازندران را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۱ کیلومتری پل سفید در استان مازندران و ۲۵ کیلومتری کیاسر در استان مازندران رخ داده و در موقعیت ۳۶.۱۹ عرض شمالی و ۵۳.۲۷ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در اردبیل

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۱۰:۴۰ روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ زمین‌لرزه ۳.۱ ریشتری هیر در استان اردبیل را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و در هفت کیلومتری هیر در استان اردبیل و ۲۸ کیلومتری آبی بی گلو در استان اردبیل رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۸.۰۳ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۸.۵۶ درجه شرقی ثبت شده است.

آذربایجان غربی لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۱۸:۵۵ زلزله ۳.۲ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۴ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۶ کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۲۷ کیلومتری سلماس در استان آذربایجان غربی رخ داده و در موقعیت ۳۸.۴۳ عرض شمالی و ۴۴.۸۶ طول شرقی ثبت شده است.

اردبیل دوباره لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور بامداد امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۰۵:۰۱ زلزله ۳.۱ ریشتری هیر در استان اردبیل را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۴ کیلومتری هیر در استان اردبیل و ۲۳ کیلومتری کورائیم در استان اردبیل رخ داده و در موقعیت ۳۷.۹۶ عرض شمالی و ۴۸.۵۰ درجه طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 661715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.