۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
«قصرشیرین» روی مدار زلزله

زلزله ۳.۶ ریشتری قصر شیرین را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری ساعت ۰۶:۱۱ صبح امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ «قصر شیرین» در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین و در شش کیلومتری قصر شیرین در استان کرمانشاه و ۳۳ کیلومتری سرپل ذهاب در استان کرمانشاه رخ داده است.

موقعیت رومرکز زلزله در عرض جغرافیایی ۳۴.۵۴ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۵.۵۲ درجه شرقی بوده است.

به گزارش ایمنا، شب گذشته محمد حیدری، فرماندار قصر شیرین با اشاره به آمادگی دستگاه‌های مدیریت بحران و ارزیاب در پی زلزله‌های قصرشیرین اظهار کرد: با توجه به ارزیابی و بررسی‌های انجام شده در شهرستان قصرشیرین، تاکنون هیچ‌گونه خسارتی گزارش نشده است.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای مدیریت بحران شهرستان قصرشیرین افزود: در حال حاضر گروه‌های ارزیاب در مناطق زلزله‌خیز شهرستان قصرشیرین حضور دارند و تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حال آماده‌باش هستند.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: سه زلزله به بزرگی ۴.۵، ۲.۹ و ۳.۲ در شهرستان قصرشیرین رخ داده که بزرگ‌ترین آن عصر شنبه، بیست‌وسوم حدود ساعت ۱۷:۴۸ در هفت کیلومتری این شهرستان، ۲۱ کیلومتری خانقین و ۳۳ کیلومتری سرپل ذهاب و در خاک عراق به ثبت رسیده است.

کد خبر 661099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.