۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف استان‌های خراسان جنوبی، چهارمحال‌وبختیاری، آذربایجان غربی، گلستان و تهران را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۱:۵۵ روز گذشته _جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۷ ریشتری بیرجند در استان خراسان جنوبی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۴ کیلومتری بیرجند در استان خراسان جنوبی و ۳۷ کیلومتری خوسف در استان خراسان جنوبی رخ داده و در موقعیت ۳۲.۹۹ عرض شمالی و ۵۹.۲۰ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در چهارمحال‌وبختیاری

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۳:۲۲ بامداد امروز _شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه_ زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری ناغان در استان چهارمحال‌وبختیاری را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در چهار کیلومتری ناغان در استان چهارمحال‌وبختیاری ۱۰ کیلومتری اردل در استان چهارمحال‌وبختیاری رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۱.۹۲ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۰.۶۹ درجه شرقی ثبت شده است.

آذربایجان غربی لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور امروز _شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۰۹:۵۹ زلزله ۲.۸ ریشتری قره‌ضیالدین در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۶ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۷ کیلومتری قره‌ضیالدین در استان آذربایجان غربی و ۲۸ کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی رخ داده و در موقعیت ۳۸.۸۰ عرض شمالی و ۴۴.۸۷ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه ۳.۷ ریشتری در گلستان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۱۰:۳۱ صبح امروز _شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه_ زمین‌لرزه ۳.۷ ریشتری «انبارالوم» در استان گلستان را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۵ کیلومتری زمین و در ۹ کیلومتری انبارالوم در استان گلستان و ۲۲ کیلومتری آق‌قلا در استان گلستان رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۷.۲۰ درجه شمالی و ۵۴.۵۶ درجه شرقی ثبت شده است.

«فیروزکوه» تهران لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۱۱:۱۳ پیش از ظهر امروز _شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه_ زمین‌لرزه ۲.۵ ریشتری «فیروزکوه» در استان تهران را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و در ۲۱ کیلومتری فیروزکوه در استان تهران و ۲۵ کیلومتری آلاشت در استان مازندران رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۵.۸۷ درجه شمالی و ۵۲.۹۶ درجه شرقی ثبت شده است.

کد خبر 660944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.