وقوع ۳ زمین‌لرزه در چهارمحال‌وبختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور در ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف استان‌های چهارمحال‌وبختیاری و هرمزگان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۲.۹ ریشتری ساعت ۱۱:۴۱ روز گذشته _چهارشنبه دهم خردادماه_ جزیره هرمز در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در هفت کیلومتری جزیره هرمز در استان هرمزگان و ۲۷ کیلومتری بندرعباس در استان هرمزگان رخ داد و در موقعیت ۲۸.۰۸ عرض شمالی و ۵۶.۵۲ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در چهارمحال‌وبختیاری

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۳.۱ ریشتری ساعت ۱۸:۴۶ روز گذشته _چهارشنبه دهم خردادماه_ بلداجی در استان چهارمحال‌وبختیاری را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ۲۰ کیلومتری بلداجی در استان چهارمحال‌وبختیاری و ۲۰ کیلومتری گندمان در استان چهارمحال‌وبختیاری رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۱.۷۷ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۰.۹۷ درجه شرقی ثبت شده است.

بلداجی لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۴.۲ ریشتری روز گذشته _چهارشنبه دهم خردادماه_ ساعت ۱۸:۵۲ بلداجی در استان چهارمحال‌وبختیاری را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۲ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری بلداجی در استان چهارمحال‌وبختیاری و ۱۴ کیلومتری گندمان، در استان چهارمحال‌وبختیاری رخ داده و در موقعیت ۳۱.۸۶ عرض شمالی و ۵۱.۰۱ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 664747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.