صبح پر زلزله ایران / خوی همچنان می‌لرزد

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور در ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف استان‌های آذربایجان غربی، فارس و خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۲.۸ ریشتری، ساعت ۰۶:۱۴ روز گذشته _جمعه دوازدهم خردادماه_ خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۱ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۳۱ کیلومتری تسوج در استان آذربایجان شرقی رخ داد و در موقعیت ۳۸.۴۵ عرض شمالی و ۴۵.۰۵ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در فارس

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۳.۲ ریشتری ساعت ۰۶:۳۴ صبح امروز _شنبه سیزدهم خردادماه_ دوبرجی در استان فارس را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و در ۲۵ کیلومتری دوبرجی در استان فارس و ۳۵ کیلومتری رستاق در استان فارس رخ داد و در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۸.۱۴ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۵.۰۳ درجه شرقی ثبت شده است.

راز در خراسان شمالی لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۳.۱ ریشتری، صبح امروز _شنبه سیزدهم خردادماه_ ساعت ۰۸:۰۸ راز در استان خراسان شمالی را لرزاند، این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۵ کیلومتری راز در استان خراسان شمالی و ۴۷ کیلومتری ینگی قلعه علیا در استان خراسان شمالی رخ داد و در موقعیت ۳۸.۰۵ عرض شمالی و ۵۷.۳۵ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 665045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.