زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

‌بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور در ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، خراسان‌شمالی، هرمزگان و لرستان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۰:۰۱ بامداد روز -دوشنبه هشتم خردادماه- زلزله ۳.۲ ریشتری قلعه خواجه در استان خوزستان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله هشت کیلومتری قلعه خواجه، ۲۶ کیلومتری مسجد سلیمان و ۳۲ کیلومتری لالی در استان خوزستان رخ داده و در موقعیت ۴۹.۳۷۳ طول شرقی و ۳۲.۱۶۸ عرض شمالی ثبت شده است.

زلزله در فارس

ساعت ۰۱:۵۵ -دوشنبه هشتم خردادماه- زمین‌لرزه ۲.۸ ریشتری کوهنجان در استان فارس را لرزاند.

این زلزله در عمق ۲۲ کیلومتری زمین و در ۱۶ کیلومتری کوهنجان، ۲۳ کیلومتری باب انار، ۲۷ کیلومتری سروستان در استان فارس رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۹.۱۰۲ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۳.۰۲۹ درجه شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه بوشهر را لرزاند

ساعت ۱۴:۰۵ -دوشنبه هشتم خردادماه- زلزله ۲.۷ ریشتری کاکی در استان بوشهر را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۳ کیلومتری کاکی، ۳۲ کیلومتری خورموج و ۳۹ کیلومتری برد خون در استان بوشهر رخ داده و در موقعیت ۲۸.۳۷۷ عرض شمالی و ۵۱.۲۹۸ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله ۳.۴ ریشتری هجدک کرمان را لرزاند

ساعت ۲۱:۴۹ -دوشنبه هشتم خردادماه- زلزله ۳.۴ ریشتری هجدک در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۴۳ کیلومتری هجدک، ۵۴ کیلومتری راور و ۶۱ کیلومتری چترود در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۳۱.۰۳۷ عرض شمالی و ۵۷.۳۰۸ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در خانوک کرمان

ساعت ۲۲:۱۲ -دوشنبه هشتم خردادماه- زلزله ۲.۸ ریشتری خانوک در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله هفت کیلومتری خانوک، ۱۶ کیلومتری زرند و ۲۴ کیلومتری کاظم‌آباد در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۳۰.۷۵۲ عرض شمالی و ۵۶.۷۱۸ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله خراسان‌شمالی را لرزاند

ساعت ۰۰:۵۳ بامداد –سه‌شنبه نهم خردادماه- زلزله ۲.۵ ریشتری فاروج در استان خراسان شمالی را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۹ کیلومتری فاروج، ۳۵ کیلومتری صفی‌آباد و ۳۷ کیلومتری تیتکانلو در استان خراسان شمالی رخ داده و در موقعیت ۳۶.۹۸۵ عرض شمالی و ۵۸.۰۹۴ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله ۲.۵ ریشتری هرمزگان را لرزاند

ساعت ۰۵:۵۷ -سه‌شنبه نهم خردادماه- زلزله ۲.۵ ریشتری فارغان در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۷ کیلومتری فارغان، ۳۴ کیلومتری حاجی‌آباد و ۵۱ کیلومتری فین در استان هرمزگان رخ داده و در موقعیت ۲۸.۰۵ عرض شمالی و ۵۶.۰۹۲ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در الیگودرز لرستان

ساعت ۰۸:۱۳ -سه‌شنبه نهم خردادماه- زلزله ۲.۷ ریشتری الیگودرز در استان لرستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۴ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۶ کیلومتری الیگودرز، ۳۴ کیلومتری ازنا و ۳۹ کیلومتری شول‌آباد در استان لرستان رخ داده و در موقعیت ۳۳.۱۷۷ عرض شمالی و ۴۹.۶۰۸ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه شهداد کرمان را لرزاند

ساعت ۰۹:۲۸ -سه‌شنبه نهم خردادماه- زلزله ۲.۵ ریشتری شهداد در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۵ کیلومتری شهداد، ۲۴ کیلومتری سیرچ و ۲۸ کیلومتری اندوهجرد در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۳۰.۴۱۲ عرض شمالی و ۵۷.۵۵۱ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 664361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.