ضدانقلاب برای چه کسانی جنجال‌آفرینی می‌کند؟ / مطالبه مردم مجازات عاملان حادثه تروریستی است

چند روزی است با نهایی شدن حکم عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان دشمنان تلاش می‌کنند با جنجال‌آفرینی و مظلوم‌نمایی مانع اجرای قانون شوند، انتظار مردم و خانواده شهدا مجازات کسانی است که با ایجاد اغتشاش و ناامنی فرزندان ملت را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ضدانقلاب که سال گذشته از ماه‌ها قبل برای ایجاد اغتشاش و آشوب در داخل کشور برنامه‌ریزی کرده بود، با سوءاستفاده از درگذشت یک زن، آتش اغتشاش و آشوب را در کشور شعله‌ور کرد؛ دشمن با به میدان آوردن برخی سلبریتی‌های خودفروخته و البته همه توان رسانه‌ای جبهه باطل کوشید آتش اغتشاش را در شهرهای مختلف کشور شعله‌ور نگه دارد و تا مدت‌ها این خط را دنبال کرد. اما وقتی سناریوی نخست آن که تشویق عموم مردم به اعتصاب، تجمع و نافرمانی اجتماعی بود به شکست رسید، تلاش کرد اغتشاش را وارد فاز مسلحانه کند.

سناریویی که با آموزش ساخت سلاح سرد و گرم در شبکه‌های اجتماعی و تلاش برای ورود سلاح به داخل کشور دنبال شد. تلاش ضدانقلاب این بود تا پروژه کشته‌سازی را مثل همیشه دنبال کند؛ سناریویی که با عنایات الهی، هوشیاری ملت و اقدام به‌موقع نیروهای امنیتی و انتظامی کشور خنثی شد.

ضد انقلاب در این فاز تلاش کرد در اصفهان نیز خط تند فتنه و آشوب را دنبال کند. شامگاه بیست‌وپنجم آبان‌ماه ۱۴۰۱ بود که در پی اغتشاش در محله خانه اصفهان، اشرار مسلح ضمن تخریب اموال عمومی و بر هم زدن امنیت جامعه، سه تن از نیروهای مدافع امنیت را به شهادت رساندند؛ اشراری که علاوه بر سابقه شرارت، سوءسابقه نیز داشته‌اند.

بنا بر اعلام قوه قضائیه متهم ردیف اول این پرونده، صالح میرهاشمی‌بلطاقی، فرزند سیدکاظم است که به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری، تشکیل و اداره گروه مجرمانه به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی به اعدام و به اتهام عضویت و همکاری با گروهک منافقین به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شد.

مجید کاظمی شیخ‌شبانی، فرزند محمدرضا متهم ردیف دوم پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌ها و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی، به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شد.

سعید یعقوبی کردسفلی، فرزند کرمعلی متهم ردیف سوم پرونده به اتهام محاربه از طریق اقدام به کشیدن اسلحه و استفاده از کلت کمری به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌ها و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی کشور، به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم گردید.

پس از این حادثه تلخ و خونبار بود که اصفهانی‌ها به میدان آمدند و در تشییع پیکر مطهر شهیدانشان سنگ تمام گذاشتند. اما ضد انقلاب و نارسانههای حامی تروریست که از شهادت فرزندان ملت خوشحال بودند با حمایت از اغتشاشگران بر زخم خانواده‌های شهدای اصفهان و دیگر شهرها مدام نمک پاشیدند. موضوعی که همچنان هم در رسانه‌های دشمن استمرار دارد، آن‌ها گریه‌های دختر شهید چراغی بر بالین پدر شهیدش و سخنانی که قلب و جان هر انسانی را به درد می‌آورد، ندیدند، ناله مادر محسن حمیدی را ندیدند و کوری و کری را پیشه خود کردند.

ضدانقلاب برای چه کسانی جنجال‌آفرینی می‌کند؟ / مطالبه مردم مجازات عاملان حادثه تروریستی است

حالا پس از چند ماه از آن حوادث تلخ، با نهایی شدن حکم سه تن از اشراری که عزیزان ملت را به شهادت رساندند، بار دیگر نارسانه‌های کور و شرور ضد انقلاب با جنجال‌آفرینی تلاش می‌کنند مثل همیشه جای شهید و جلاد را عوض کنند و عملیات روانی و مظلوم‌نمایی برای قاتلان فرزندان ملت به راه بیندازند اما مردم در تشییع شهدا حرفشان را زده‌اند…

ضدانقلاب برای چه کسانی جنجال‌آفرینی می‌کند؟ / مطالبه مردم مجازات عاملان حادثه تروریستی است

ضدانقلاب برای چه کسانی جنجال‌آفرینی می‌کند؟ / مطالبه مردم مجازات عاملان حادثه تروریستی است

اعترافات متهمان این حادثه تروریستی در دادگاه نشان می‌دهد آن‌ها از قبل برای اقدامات مسلحانه برنامه‌ریزی کرده بودند و با سلاح وارد صحنه اغتشاشات شده بودند.

در ویدئوهای زیر فیلم اغتشاشات شامگاه بیست‌وپنجم آبان‌ماه در اصفهان را مشاهده می‌کنید:

در این ویدئو تصاویری از دادگاه متهمان این حادثه را مشاهده می‌کنید:

در این ویدئو اظهارات متهمان را پس از برگزاری دادگاه مشاهده می‌کنید:

اکنون با مشخص شدن نتیجه دادگاه، انتظار و مطالبه مردم اجرای قانون و مجازات عاملان این حادثه تروریستی است تا درس عبرتی برای دشمنان و ضدانقلاب و همه آن‌هایی که ماه‌ها است تلاش می‌کنند امنیت مردم را بر هم بزنند، باشد. این ناله‌ها و اشک‌های خانواده شهدا است که نارسانه‌ها چشم خود را بر آن بسته‌اند و تیغ سانسور بر آن می‌کشند.

کد خبر 661350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.