تا آخرین قطره خون پشتیبان انقلاب هستیم

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به شکست‌های پیاپی دشمن در جنگ سخت از مردم ایران، گفت: دشمن اراذل، برخی چهره‌های فرهنگی و ورزشی و سران گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی را به‌خط کرد تا با انتشار شایعه و تفرقه، فتنه‌ای ضد ایران به راه اندازند، اما در این مسیر با شکست روبه‌رو شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ مجتبی فدا صبح امروز _یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در آئین تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت اصفهان با درود به روح امام شهدا (ره)، حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه شاه‌چراغ و ایذه اظهار کرد: حضور مردم اصفهان در حماسه ۲۵ آبان ۱۳۶۱ و تشییع شهدا را گرامی می‌داریم آنان مثل امروز با امام و شهدای خود تجدید میثاق کردند.

وی با ابلاغ سلام و درود مقام معظم رهبری به مردم اصفهان افزود: انقلاب اسلامی به مردم ایران استقلال و عزت بخشید؛ ۴۳ سال است که استراتژی آمریکا براساس نابودی انقلاب اسلام ترسیم شده است؛ آمریکایی‌ها در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا پیشرفت‌ها و توسعه ایران را مهار کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به شکست‌های پیاپی دشمن در جنگ سخت از مردم ایران، افزود: این شکست‌ها در تحریم‌ها و ترور چهره‌های شاخص ایران ادامه یافت؛ بنابراین معاندین جمهوری اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند و در همین راستا با به‌کارگیری امپراطوری رسانه‌ای سعی در القای ناامیدی به مردم ایران دارند.

وی شکست‌های مداوم آمریکا و هم‌پیمانان وی در منطقه را موجب گسترش انقلاب اسلامی در جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی روز به روز قوی‌تر خواهد شد، همچنین جبهه مقاومت در منطقه رشد یافته و ناتوانی حاکمان ظالم منطقه به ویژه آل‌سعودی در سال‌های گذشته مشخص شده است؛ با این حال آمریکا به دنبال تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، اما امروز به چنان ذلتی افتاده که دور سرزمین‌های اشغالی را حصار کشیده است و همواره نگرانی در دل آنها وجود دارد.

وی ناکامی دشمن بر سر میز مذاکرات را انتخاب مسیر دیگری برای مقابله با ایران دانست و ادامه داد: دشمن اراذل، برخی چهره‌های فرهنگی و ورزشی و سران گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی را به خط کرد تا با انتشار تفرقه و شایعه فتنه‌ای ضد ایران به راه اندازند، اما در این مسیر با شکست روبه‌رو شدند زیرا مردم ایران به دشمنان اجازه عمل ندادند و اعلام کردند تا آخرین قطره خون پشتیبانی انقلاب اسلامی و رهبر خود هستند.

فدا شهادت روحانیون، مردم انقلابی و نیروهای امنیتی را به دلیل حرمت‌شکنی دشمنان دانست و گفت: با وجود همه این فتنه‌ها اعلام می‌کنیم که حاضر هستیم جان خود را فدا کنیم تا خدشه‌ای به کشور وارد نشود.

وی با اشاره به شکست‌های خفت‌بار دشمن در جبهه مقاومت، جنگ نیابتی و تفرقه بین مسلمانان یادآور شد: دولت انقلابی بدون توجه به تهدیدات آمریکا در مسیر خودکفایی حرکت کرد، بنابراین دشمن برای جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مراکز علمی را مورد حمله قرار داد، اما به اشخاص فریب‌خورده اعلام می‌کنیم که مزدوران دشمنان را سر جای خود می‌نشانیم و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عزم ملت ایران برای جانفشانی در برابر توطئه‌ها با رهنمودهای رهبری شجاع را جزم دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری اعلام کردند که توطئه‌های اخیر سازماندهی شده بود، برخی چهره‌های سیاسی آمریکا نیز از ارسال سلاح از ناحیه کردستان برای ناامنی ایران خبر داده بودند، همچنین به شکل هماهنگ برخی از سفارتخانه‌های ایران را مورد حمله قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه ما اهل مماشات نیستیم، گفت: امنیت و آرامش مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و در همین راستا با تلاش سربازان گمنام سپاه اصفهان و دستگاه‌های امنیتی شش عامل حادثه تروریستی اصفهان دستگیر شدند و به زودی تمام عوامل فتنه را دستگیر خواهیم کرد.

فدا یکی از ترفندهای دشمن را به‌کارگیری افراد خودفروخته اعلام کرد و افزود: به این افراد هشدار می‌دهیم که مردم اصفهان با کوچک‌ترین اشاره مقام معظم رهبری به میدان خواهند آمد و طومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.

وی اظهار کرد: از خواص و نخبگان انتظار می‌رود نسبت به روشنگری و تبیین اقدام کنند؛ همچنین از دستگاه قضائی می‌خواهیم که عاملان جنایت‌های اخیر را به اشد مجازات برساند.

کد خبر 620698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.