۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های کرمان،هرمزگان و گلستان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۶:۰۶ روز گذشته _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۳.۵ ریشتری فاریاب در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در پنج کیلومتری فاریاب در استان کرمان و ۳۴ کیلومتری بلوک در استان کرمان رخ داده و در موقعیت ۲۸.۰۵ عرض شمالی و ۵۷.۲۴ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در هرمزگان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۱۸:۴۸ روز گذشته _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری بندرمقام در استان هرمزگان را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین و در ۳۰ کیلومتری بندرمقام در استان هرمزگان و ۴۴ کیلومتری جزیره هندورابی در استان هرمزگان رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۶.۸۳ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۳.۲۳ درجه شرقی ثبت شده است.

گلستان لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۰۸:۰۸ زلزله ۲.۷ ریشتری فاضل‌آباد در استان گلستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۱ کیلومتری فاضل‌آباد در استان گلستان و ۱۳ کیلومتری علی‌آباد در استان گلستان رخ داده و در موقعیت ۳۷.۰۰ عرض شمالی و ۵۴.۷۷ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 661336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.