روز قدس نماد وحدت مسلمانان علیه مستکبران

امام جمعه سمیرم گفت: قدس روز برائت از مستکبران و ستمگران جهان است که از همه انتظار می‌رود با حضور زمان شناسانه خود بویژه با توجه به وقوع آشوب و آشفتگی در سرزمین‌های اشغالی به پیام امامین انقلاب لبیک بگویند.

حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده معدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: قدس شریف جبهه مقدم دشمنی مستکبران و ظالمان نظام سلطه با دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به تدبیر جامع و اندیشه راهبردی امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس، خاطر نشان کرد: روز قدس نماد وحدت و انسجام امت بزرگ اسلام با محوریت آزادی قدس شریف است.

امام جمعه سمیرم روز قدس را نماد صف بندی حق و عدل در مقابل باطل و ظلم بیدادگران و ظالمان برشمرد و تصریح کرد: این یوم الله ماندگار، نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینی‌ها از چنگال غده سرطانی صهیونیسم است.

وی با بیان اینکه آزادی قدس شریف هیچ زمانی از خاطر مسلمانان عالم فراموش نخواهد شد، افزود: روز جهانی قدس، نماد وحدت، آزادی خواهی، ظلم ستیزی و همدلی امت اسلامی است و هر سال پرشورتر و متحدتر از سال قبل برگزار شده است.

حجت الاسلام مولازاده اظهار کرد: چندین دهه است صهیونیسم جهانی و برخی کشورهای عربی با نامهربانی و بی‌توجهی به ملت فلسطین و آرمان قدس باعث شهادت و آزار ناتمام شمار زیادی از زنان و مردان و کودکان مسلمان فلسطین شده‌اند.

وی تصریح کرد: تمام مسلمانان و مومنان روزه دار طبق سنتی که امام راحل (ره) بنا گذاشتند و آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس و دفاع از آزادی فلسطین از چنگال اشغالگران نام نهادند، در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند چرا که حضور مسلمانان در این عرصه یک تکلیف الهی و سیاسی است.

امام جمعه سمیرم تاکید کرد: قدس روز برائت از مستکبران و ستمگران جهان است که از همه انتظار می‌رود با حضور زمان شناسانه خود بویژه با توجه به وقوع آشوب و آشفتگی در سرزمین‌های اشغالی به پیام امامین انقلاب لبیک بگویند و با فریادهایشان زوال و سقوط قطعی اسرائیل را برای چندمین بار، یکپارچه و یکصدا یادآور شوند.

وی گفت: مسلمانان فلسطین نباید احساس تنهایی کنند و این وظیفه همه مسلمین در کشورهای اسلامی است که راهپیمایی روز قدس را باشکوه‌تر و فراگیرتر از گذشته برگزار کنند.

حجت الاسلام مولازاده خاطر نشان کرد: اشغالگری و تجاوز، خط قرمز ملت مسلمان فلسطین است و رزمندگان، مردم و گروه‌های مقاومت تا نابودی کامل این پدیده و بازپس‌گیری حقوق تاریخی و سرزمینی خود به مبارزه ادامه خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت و مقابله در برابر دشمنان تنها راه پیروزی و دستیابی مردم مظلوم فلسطین در احقاق حق پایمال شده آنان است افزود: قدس نماد بازگشت به اسلام اصیل در مقابل تمدن مادی مبتنی بر سرمایه داری و الحاد است و همه آزادگان عالم مکلف هستند، در این روز ندای پیام انقلاب اسلامی را در مقابل پیام نظام سلطه و صهیونیسم در عالم پراکنده کنند.

امام جمعه سمیرم اظهار کرد: پیروزی قدس پیروزی اسلام شریف است و هر چه جبهه مقاومت و نیروهای مقاومت در فلسطین قوی‌تر و مقتدرتر شوند، رهایی از چنگال صهیونیست‌های کودک‌کش سرعت بیشتری خواهد گرفت.

کد خبر 654323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.