هنیه: تا آزادی فلسطین «شمشیر قدس» آخته است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر لزوم اتحاد ‌همبستگی میان امت‌های عربی و اسلامی گفت: تا زمان بیرون کردن کامل اشغالگران از خاک فلسطین «شمشیر قدس» بر سر صهیونیست‌ها آخته است و در نیام نخواهد رفت.

به گزارش ایمنا، اسماعیل هنیه اظهار کرد: «شمشیر قدس» که مقاومت غزه آن را در مقابل اشغالگران از غلاف بیرون کشید تا بیرون کردن آنها از تمام سرزمین فلسطین در غلاف نخواهد رفت.

وی تاکید کرد: این رژیم با تمام تشکل‌هایش، افراطی و صهیونیستی و اشغالگر است و به همین دلیل باید تمام توهم‌های صلح و سازش و مذاکرات از بین برود زیرا این رژیم تنها زبان شمشیر و سلاح را می‌فهمد.

به نوشته پایگاه العهد، اسماعیل هنیه همچنین به چالش‌هایی که مسئله فلسطین با آن مواجه است، پرداخت و تاکید کرد: این چالش‌ها شامل انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی و پیروزی صهیونیست‌های دینی در آن، تلاش اشغالگران برای تحمیل حاکمیت دینی بر مسجدالاقصی و همچنین تلاش برای هدف قرار دادن ارکان مسئله فلسطین و در رأس آنها از بین بردن حق بازگشت پناهندگان است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر لزوم اتحاد امت‌های عربی و اسلامی و محور قرار دادن قدس شریف خاطرنشان کرد: تا زمانی که قدس مورد هدف قرار گرفته باشد، اولویت و راهبرد ما این خواهد بود که قدس محور درگیری ما با دشمن است و همین امر ما را متحد خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به ارزش‌های ملت و امت اسلامی و در رأس آنها مسئله قدس و حق بازگشت پناهندگان فلسطینی گفت: نه کوتاه خواهیم آمد، نه تفریط می‌کنیم، نه به رسمیت خواهیم شناخت. ملت فلسطین حق دارد که در سرزمین خود باشد و زندانیان ما باید آزاد شوند. محاصره غزه باید شکسته شود و مقاومت علیه اشغالگران به ویژه در کرانه باختری باید تداوم یابد؛ مقاومتی که ما هر روز شاهد گسترش آن از طریق گروه نوظهور مقاومت "عرین الاسود" و تمام بازوهای مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی هستیم.

کد خبر 619241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.