حضور حداکثری مردم مهم‌ترین مولفه در میدان سیاسی انتخابات است

دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان با بیان اینکه دولت باید بر روی سرمایه‌های اجتماعی کار کند و شاخص‌های این بخش را ارتقا بخشد، گفت: اگر دولتمردان بر موضوع معیشت عمومی متمرکز شوند، در مشارکت انتخاباتی اثربخشی آن را مشاهده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول حامیان شامگاه چهارشنبه -بیست‌وسوم فروردین‌ماه- در نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین در حسینیه حضرت جوادالائمه اصفهان، اظهار کرد: تحولات و تغییرات مدیریتی در دولت سیزدهم اقدام خوبی بود که انجام شد و جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه انتظار مردم و جریان‌های سیاسی از دولت بکارگیری افراد توانمند و کارآمد در دولت است، افزود: تغییرات به ویژه در مجموعه اقتصادی دولت امیدوارکننده است.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان تصریح کرد: انتظار مردم حل مشکلات مسائل اقتصادی است، همه باید در این مسیر دولت را یاری کنند.

وی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه از جمله بی حجابی، اضافه کرد: اگر مجموعه نظام و دولت همراه باشند، با کمک و همت تمام نیروهای حزب اللهی می‌توان به تربیت حجاب اسلامی در جامعه کمک کرد.

حامیان با بیان اینکه انتخابات مجلس دوازدهم را در پیش داریم، گفت: حضور حداکثری مردم مهم‌ترین مؤلفه در میدان سیاسی انتخابات است.

وی ادامه داد: دولت باید بر روی سرمایه‌های اجتماعی کار کند و شاخص‌های این بخش را ارتقا بخشد، اگر دولتمردان در موضوع معیشت عمومی متمرکز شوند تأثیر آن در مشارکت انتخاباتی را خواهند دید.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان افزود: فراهم کردن زمینه حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی در چهارچوب نظام اسلامی نیز می‌تواند انگیزه بخش و مؤثر در میزان مشارکت باشد.

تشکیل کمیته سیاسی برای بررسی نامزدهای انتخابات مجلس

وی با اشاره به تشکیل کمیته سیاسی برای بررسی نامزدهای انتخابات مجلس در استان و شهرستان اصفهان، اظهار کرد: در این کمیته با ارزیابی عملکرد نمایندگان فعلی اصفهان، افراد جدید و کارآمد نیز مورد نظر خواهند بود.

حامدیان گفت: لازم است افرادی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که بتوانند برای استان و شهر اصفهان تحول‌آفرین و توانمند باشند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است در اسفندماه برگزار شود شاهد مشارکت و حضور حداکثری مشارکت مختلف مردم باشیم.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان با اشاره به انتخابات اخیر اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، گفت: در این دوره جمعی از جوانان تحول‌گرا برنامه دادند و جامعه اسلامی مهندسین هم از این تفکر و جمع توانمند حمایت کرد.

کد خبر 654193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.