حامدیان: استاندار جدید اصفهان شخصیتی جامع داشته باشد

دبیر انجمن اسلامی مهندسان اصفهان گفت: استاندار جدید اصفهان باید شخصیتی جامع داشته باشد و با روحیه انقلابی و جهادی به صورت شبانه روزی جهت کاهش مشکلات استان گام بردارد.

رسول حامدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید دولت سیزدهم، مردم اصفهان از استاندار جدید انتظار دارند عقب ماندگی‌هایی که استان طی هشت سال گذشته با آن روبه‌رو بوده را برطرف کند.

وی افزود: مردم با رأیی که به ابراهیم رئیسی و دولت انقلابی دادند، خواستار فعال شدن دستگاه‌های اجرایی و بهبود مشکلات مردم هستند؛ به همین دلیل جامعه نسبت به بهبود شرایط موجود امیدوارند.

دبیر انجمن اسلامی مهندسان اصفهان ادامه داد: استاندار جدید اصفهان باید شخصیتی جامع داشته باشد و با روحیه انقلابی و جهادی به صورت شبانه روزی جهت کاهش مشکلات استان گام بردارد.

حامدیان خاطرنشان کرد: آب اصفهان امروز به اصلی‌ترین مشکل در سطح استان تبدیل شده و رفع آن نیازمند شخصیتی ملی و جامع است؛ زیرا استاندار جدید در صورتی می‌تواند مشکلات مربوط به آب استان را برطرف کند که ارتباط مناسبی با دولت و شخص رئیس جمهور داشته باشد.

وی یادآور شد: لازم است استاندار اصفهان تجربه موفق فعالیت‌های اجرایی را در کارنامه خود داشته باشد.

کد خبر 523921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.