حامدیان: فعالیت خارج از لیست مجمع اصولگریان خلاف اخلاق است

عضو مجمع اصولگریان اصفهان گفت: برخی اعضا بر اساس قوانین مجمع اصولگرایان رفتار نکرده‌اند که این خلاف اصول اخلاقی این مجمع و تخلف است.

رسول حامدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون فعالیت انتخاباتی خارج از مجمع برخی اعضای مجمع اصولگرایان، اظهار کرد: برخی اعضا بر اساس قوانین مجمع اصولگرایان رفتار نکرده‌اند که این خلاف اصول اخلاقی مجمع بوده و تخلف است.

وی با اشاره به حضور عباس مقتدایی در لیست منتسب به جمعیت پیروان ولایت، انقلاب و مقاومت اسلامی افزود: این اسامی منتشر شده، لیست تلقی نمی‌گردد و قابل توجه نیست. زمانی که چهار نفر دور هم جمع شوند برای خود فهرست انتخاباتی تعیین کنند که لیست محسوب نمی‌شود. عباس مقتدایی تنها در لیست مجمع اصولگرایان قرار دارد.

به گزارش ایمنا، جمعیت پیروان ولایت، انقلاب و مقاومت اسلامی با صدور بیانیه‌ای، فهرست انتخاباتی خود را برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اعلام کرد که شامل اسامی عباس مقتدایی، حسن نیلی احمد آبادی، حجت الاسلام سخاوتی، رسول بخشی و حسن داوری دولت آبادی است.

پیش از این نیز لیستی با عنوان "لیست مجمع اصولگرایان اصفهان" منتشر شده بود که نام "عباس مقتدایی" در آن دیده می‌شد. رسول حامدیان، از اعضای مجمع اصولگرایان اصفهان با تأیید این لیست اعلام کرده بود: "کاندیداهایی که در این لیست قرار نگرفته اند بنا نیست در هیچ لیست دیگری حضور پیدا کرده یا به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کنند و نمی‌توانند فعالیت انتخاباتی دیگری داشته باشند. "

کد خبر 409704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.