حامدیان: مردم‌سالاری دینی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان گفت: در صورت تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب، به سمت تمدن نوین اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری است گام خواهیم برداشت. زمانی گام دوم انقلاب محقق می‌شود که اصول و خط قرمزهای تبیین شده رعایت شود.

رسول حامدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب، استقلال ایران بود که در حال حاضر این موضوع به صورت کامل محقق شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها کشوری که بدون دغدغه برای خود تصمیم می‌گیرد و وام‌دار هیچ کشوری نیست جمهوری اسلامی ایران است، این در حالی است که کشورهای دیگر نمی‌توانند به صورت مستقیم برای خود تصمیم بگیرند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان تصریح کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب در زمینه فرهنگی، عمرانی، صنعتی و کشاورزی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با بیان این که در حال حاضر موضوع الگوی مردم‌سالاری دینی مطرح است، اضافه کرد: الگوی مردم‌سالاری دینی یعنی حکومتی که بر مبنای آرای مردم متکی به اسلام است که این مهم از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

حامدیان تصریح کرد: نوع حکومت‌های رایج در دنیا دموکراسی غربی، دیکتاتوری و شاهنشاهی است اما هیچ کجای دنیا نظام مبتنی بر اسلام و مردم وجود ندارد که جمهوری اسلامی ایران این دستاورد بزرگ را از آن خود کرده است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، آینده چهل ساله دوم انقلاب و نظام را ترسیم کردند، افزود: این بیانیه باید در ابعاد مختلف ترسیم و چشم‌انداز آن برای نظام تبیین شود، از این‌رو دست‌اندرکاران امور مانند دولت و مجلس شورای اسلامی و تمام مسئولانی که قدرت در دست دارند باید اقدامات را در راستای چشم‌انداز بیانیه گام دوم انقلاب به پیش ببرند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورت تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب، به سمت تمدن نوین اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری است گام خواهیم برداشت. زمانی گام دوم انقلاب محقق می‌شود که اصول و خط قرمزهای تبیین شده رعایت شود.

کد خبر 554978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.