«CE 3 Lite» نخستین گوشی NORD که از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite نخستین محصول برند Nord است که از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت OnePlus قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود به نام Nord CE 3 Lite را چهارم آوریل عرضه کند. این محصول نخستین گوشی هوشمند این برند است که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که دو دوربین دیگر آن نیز شامل دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite دارای پنل پشتی تخت با دو حلقه است که سنسورهای دوربین را در بر می‌گیرد. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی قرار دارد. یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز در لبه پایینی آن تعبیه شده است. این محصول از تراشه کوالکام Snapdragon 695 SoC بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite دارای نمایشگر تخت ۶.۷۲ اینچی با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۶۷ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. محصول یادشده با استفاده از رابط کاربری Oxygen OS 13.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

کد خبر 651235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.