گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G با استفاده از رابط کاربری OxygenOS 13.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 اجرا می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس قصد دارد در تاریخ چهارم آوریل گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G را در چندین بازار معرفی کند، این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و از تراشه Snapdragon 695 بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۶۷ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند.

گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G با استفاده از رابط کاربری OxygenOS 13.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر این محصول قرار گرفته شده است.

علاوه بر این، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۱ و پورت USB-C اشاره کرد. ابعاد این گوشی هوشمند ۸.۳ * ۷۶ * ۱۶۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است.

قیمت گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G در اروپا ۳۲۹ یورو ارزیابی شده است. این محصول در دو رنگ لیمویی و خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 650211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.