گوشی OnePlus Nord 3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی OnePlus Nord 3 با استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی OnePlus Nord 3 احتمالاً دارای یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این محصول به تراشه Dimensity 9000 مجهز شده است که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی OnePlus Nord 3 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از فناوری شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی تعبیه شده است. علاوه بر این، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

نسخه پایه گوشی OnePlus Nord 3 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۴۹ یورو عرضه می‎‌شود. نسخه بالاتر آن با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۴۹ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 667137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.