گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G در وب‌سایت OnePlus India مشاهده شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که شرکت وان‌پلاس گوشی هوشمند جدید خود به نام OnePlus Nord CE 3 Lite 5G را ماه مارس در هند عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این محصول ری‌برند شده گوشی Relame V25 است که به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شد. گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G در وب‌سایت OnePlus India مشاهده شده است، اما متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد این دستگاه در دسترس قرار نگرفته است. فقط از نام آن مشخص است که جانشین گوشی OnePlus Nord CE 2 Lite 5G خواهد بود که در آوریل ۲۰۲۲ معرفی شده است.

احتمالاً گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی +IPS LCD FHD است، به تراشه Snapdragon 695 مجهز خواهد شد، دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد.

ممکن است گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باشد، یک دوربین سه‌گانه نیز احتمالاً در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود. این محصول با استفاده از رابط کاربری OxygenOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

کد خبر 644355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.