راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس ایرلند در گالوی

اپراتور اتوبوس‌رانی ایرلند به معرفی و اجرای طرح پرداخت‌های بدون تماس در سراسر ناوگان خود اقدام کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سیستم پرداخت بدون تماس به کارت هوشمندی اشاره می‌کند که بدون نیاز به هیچ‌گونه تماس فیزیکی از سیگنال‌های رادیویی برای اتصال بی‌سیم به کارت‌خوان استفاده می‌کند. ایرلند به‌دنبال افزایش تقاضای روبه‌رشد مبنی بر استفاده از بلیت‌های بدون تماس یا کیف پول دیجیتال به‌ویژه از جانب کاربران خطوط اتوبوس مایو و گالوی، به راه‌اندازی این سیستم برای نخستین بار پرداخت. به این ترتیب مسافران در این دو شهر می‌توانند کرایه اتوبوس خود را بدون برقراری تماس‌های فیزیکی پرداخت کنند.

این سیستم با همکاری ارائه‌دهنده زیرساخت پرداخت‌های ترانزیت، متخصص فناوری بلیت الکترونیکی و ارائه‌دهنده خرید آنلاین کشور ایرلند راه‌اندازی شده است و کاربران ناوگان اتوبوس‌رانی باید هنگام سوار شدن به اتوبوس، نوع بلیت مورد نظر خود را از راننده بپرسند و با استفاده از دستگاه فروش بلیت بدون تماس موجود در وسیله نقلیه، هزینه آن را بپردازند. به این ترتیب نیازی به تهیه بلیت‌های کاغذی از قبل نیست.

ارائه‌دهنده خدمات پرداخت متمرکز بر حمل‌ونقل ایرلند به‌عنوان یکی از شرکای درگیر در پیاده‌سازی این پروژه که مسئول پردازش پرداخت به‌عنوان قلب اقدامات صدور بلیت بدون تماس است، یک پلت‌فرم پرداخت ماژولار و مبتنی بر رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی با اعتبارسنجی‌های از پیش تنظیم و هماهنگ‌شده، آفیس‌های پشتیبان، درگاه‌های پرداخت و قابلیت اتصال به بانک‌های دریافت‌کننده طراحی کرده است که مسیری سریع و انعطاف‌پذیر برای پذیرش پرداخت بدون تماس را برای آژانس‌های حمل‌ونقل فراهم می‌آورد.

ناوگان اتوبوس‌رانی ایرلند با این فناوری، کارآمدترین سیستم پرداخت بدون تماس موجود در سراسر کشور را ارائه می‌دهد، چراکه سیستم جدید یک تراکنش فوری با سوار شدن سریع و کارآمد مسافران را بدون معطلی به همراه دارد که باعث کاهش زمان سفر در خدمات چند ایستگاهی می‌شود و سفری بدون دردسر را تضمین می‌کند. این ناوگان آمادگی خود را برای همکاری با سایر اپراتورهای حمل‌ونقل منطقه و حمایت از آن‌ها برای گذار به سیستم پرداخت بدون تماس اعلام و تأکید کرده است این اقدام به‌عنوان بخشی از شراکتی که نوعی رفاه حمل‌ونقلی را برای کاربران سیستم حمل‌ونقل عمومی در ایرلند به ارمغان می‌آورد، لذت‌بخش و کارآمد است.

راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس ایرلند در گالوی

کد خبر 650967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.