طرح «شب بخیر» برای شهروندان بی‌خانمان انگلیسی

شورای شهر ولورهمپتون انگلستان از پیاده‌سازی پروژه‌ای با هدف ارائه مکانی امن برای خواب به همه افراد ساکن در سراسر شهر خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر ولورهمپتون پروژه جدیدی راه‌اندازی کرده است تا اطمینان حاصل کند هر یک از خانواده‌های شهر، شب جایی برای خوابیدن داشته باشند. این پروژه با عنوان «شب بخیر» در سرتاسر شهر به‌عنوان شیوه‌ای برای مبارزه با شرایطی راه‌اندازی شده است که برخی خانواده‌ها از زمان شروع بحران هزینه زندگی در معرض آن قرار گرفته‌اند.

شورای شهر اعلام کرد که طرح مذکور، ابتکاری برای ارائه خدمات اختصاصی مربوط به فراهم آوردن تخت‌خواب برای کسانی است است که بیش از سایرین به آن نیاز دارند و برای اجرای آن حدود ۱۵۰۰ بستر خواب طی ۱۲ ماه گذشته فراهم شده است که ۶۰ درصد آن از طریق درخواست به صندوق حمایت از خانوار به کودکان اختصاص یافته است.

شورا تصریح کرد که هزینه این بسترهای خواب توسط دولت و از طریق مقامات محلی به‌عنوان کمک‌هزینه زندگی ساکنان شهر پرداخت شده است.

طرح «شب بخیر» برای شهروندان بی‌خانمان انگلیسی

شورای شهر ولورهمپتون تابستان گذشته استراتژی رفاه مالی خود را با شرکای مربوطه راه‌اندازی کرد. این استراتژی رویکردی است که در آن یک شهر برای اطمینان از این امر عمل می‌کند که فقرا می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت کامل توانایی‌های خود زندگی بهتری را نه‌تنها برای خود که برای سایر اعضای خانواده و نسل آینده‌شان فراهم کنند. بر اساس این رویکرد، شورا به راه‌اندازی پروژه شب بخیر با یک نمایشگاه سه‌روزه در مرکز مدنی شهر اقدام کرد که در آن اطلاعاتی در مورد نحوه درخواست کمک یا جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردم توضیح داده شده بود.

عضو کابینه شورای شهر در زمینه آموزش، مهارت و کار، در مراسم راه‌اندازی ارائه‌دهندگان خدمات بی‌خانمانی ضمن اشاره به این‌که راه‌اندازی صندوق حمایت از خانوار و افزایش تعداد مراجعه‌ها برای درخواست پتو و ملحفه حاکی از وجود بحران جای خواب در شهر بود، گفت: "هر یک از منطقه‌های شهری ولورهمپتون در حال گذراندن این موضوع است. بنابراین شورا دست به اقدام زد تا دریافت کمک‌های مردمی و انتقال مستقیم آن‌ها را به افراد نیازمند تسهیل کند."

عضو کابینه سلامت و رفاه شورای شهر نیز ضمن اشاره به ارزشمندی ایجاد فضایی امن برای خوابیدن خانوارها در شرایط افزایش بحران جای خواب، پروژه شب بخیر را ابتکاری عالی برای همکاری با سایر بخش‌ها معرفی کرد تا از طریق آن برنامه فقر غذایی شهر متنوع شود و ساکنان شهر به روشی متفاوت‌تر مورد حمایت قرار گیرند، چراکه این موارد از نیازهای اولیه هر فردی به‌شمار می‌رود و کمک به فراهم آوردن آن‌ها بسیار مهم است.

کد خبر 650035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.