ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳ شامل پرتغال، لهستان، بلاروس، مجارستان، رومانی، اسلوونی، مونته‌نگرو، اسلواکی و جمهوری چک می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اغلب اوقات، زمانی که به یک سفر اروپایی فکر می‌کنیم، هزینه‌های زیاد و هتل‌های لوکس و گران‌قیمت در ذهنمان تداعی می‌شود، اما شاید باورتان نشود که در این قاره کشورهایی وجود دارند که سفر کردن به آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است. اگر شما به دنبال بازدید از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی هستید، باید ایده‌های جدیدی داشته باشند و به کشورهای کمتر شناخته شده این قاره دوست‌داشتنی سفر کنید. جالب است بدانید که بخش گردشگری اروپا با حدود ۷۰۰ میلیون بازدید کننده سالانه، همواره در حال رونق است. این قاره افسانه‌ای برترین جاذبه‌های توریستی دنیا را در خود جای می‌دهد و هیچ گردشگری نمی‌تواند در برابر زیبایی‌های باشکوه آن مقاومت کند. در ادامه شما را با ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳ آشنا می‌کنیم:

اسلواکی

گشت‌وگذار در اسلواکی لذت بخش است، زیرا این کشور وسط قاره اروپا قرار دارد. در اسلواکی مکان‌های تاریخی متنوع و نمادهای فرهنگی جذاب نظیر قلعه‌های باستانی و روستاهای قرون وسطایی برای بازدید مسافران وجود دارد. گردشگران به هر کجا که قدم بزنند، تاریخ، میراث غنی و بسیاری از آداب‌ورسوم و سنت‌های محلی مردم این کشور را کشف خواهند کرد. اسلواکی علاوه بر شهرها و روستاهای قدیمی متعدد، دارای مناظر خیره‌کننده و زیبایی است که بازدید از آن‌ها برای مسافران بسیار جذاب است.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

جمهوری چک

جمهوری چک، شهرهای مهم فرهنگی و تاریخی همچنین مکان‌های دیدنی زیادی را در خود جای داده است که نام آن‌ها در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. شناخته‌شده‌ترین مقصد گردشگری این کشور، پراگ است که پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری چک محسوب می‌شود. همچنین این کشور دارای مناظر شگفت‌انگیز و زیبایی‌های طبیعی زیادی است. از مهم‌ترین مزایای شهر پراگ برای گردشگران، می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌ها، جاذبه‌های توریستی متنوع و فاصله نزدیک آن با سایر کشورهای اروپایی اشاره کرد.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

مونته‌نگرو

مونته‌نگرو در مرز شرق و غرب قاره اروپا واقع شده است. این کشور که به قطعه‌ای از بهشت شهرت دارد، دارای چشم‌اندازهای طبیعی بی‌نظیر، سواحل دیدنی و کوه‌های ناهموار بسیار جذاب است و هر سال گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. همچنین میراث فرهنگی غنی، دیوارهای سنگی ونیزی، قلعه‌های خاکستری بی‌نظیر، کلیساهای کاتولیک پرآذین، مناره‌های ساده مساجد و سازه‌های زیبای این کشور برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب است و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

رومانی

بهترین کلمات برای توصیف این کشور اروپایی، اصیل بودن، طبیعت زیبا و فرهنگ بی‌نظیر آن است. رومانی، چشم‌اندازی باشکوه از کوه‌های بلند و تپه‌های مواج با کلیساهای سنگی باشکوه و صومعه‌های خیره‌کننده را برای بازدیدکنندگان به تصویر می‌کشد. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر رومانی، بخارست است که با جاذبه‌های بی‌نظیر و موزه‌های بسیار، طبیعت بکری را به خود اختصاص می‌دهد. این کشور پرجنب‌وجوش، از تاریخ غنی، فرهنگ و هنر بی‌نظیر و مناظر خیره‌کننده زیادی بهره می‌برد و هر سال گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

مجارستان

مجارستان، یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که مکان‌های دیدنی زیادی دارد و به دلیل موقعیت استراتژیک، دسترسی به آن از طریق قاره اروپا آسان است. این کشور چندین شهر کوچک جذاب با رشته کوه‌های کم‌ارتفاع، رودخانه‌های شگفت‌انگیز، دریاچه‌های زیبا، دشت‌های وسیع و طبیعت بکر و زیبا را در خود جای می‌دهد. مجارستان، یکی از مقاصد گردشگری مقرون‌به‌صرفه اروپایی است و در آن بناهای تاریخی بی‌نظیر و معماری‌های غنی برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

بلاروس

بلاروس که مدت‌های زیادی به عنوان مکانی جذاب و دوست‌داشتنی برای گردشگران محسوب می‌شد، اکنون به یکی از مقاصد برتر و مقرون‌به‌صرفه اروپا تبدیل شده است. مراحل آسان گرفتن ویزا، نمایش‌های هنری بی‌نظیر و صمیمیت مردم محلی، همه در افزایش تعداد بازدیدکنندگان بلاروس نقش دارد. علاوه بر این، مینسک، پایتخت این کشور نیز به زندگی شبانه پرجنب‌وجوش، موزه‌های بی‌نظیر و ساختمان‌های باشکوه در جهان شهرت دارد و هر سال بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

لهستان

لهستان، کشوری اروپایی است که به مهمان نوازی در جهان مشهور است و هتل‌های بزرگ، عمارت‌ها و قلعه‌های باشکوه و مزارع روستایی زیبا را در خود جای می‌دهد.‬ غذاهای لذیذ لهستانی، ارتباط جدایی‌ناپذیری با میهمان‌نوازی مردم این کشور دارد. همچنین لهستان، دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر شامل پارک‌های ملی زیبا، شهرهای تاریخی و فرهنگ منحصربه‌فرد است و یک مقصد ‏فرهنگی غنی و مقرون‌به‌صرفه اروپایی برای بازدیدکنندگان محسوب می‌شود.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

پرتغال

شاید پرتغال، ارزان‌ترین کشور اروپای غربی برای گردشگران باشد. شهر ساحلی محبوب پورتو، یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین مکان‌هایی است که ارزش بازدید در سال ۲۰۲۳ را دارد و هزینه‌های آن برای مسافران مناسب است. غذاهای محلی لذیذ، خانه‌های رنگارنگ، خیابان‌های به سبک قرون وسطی و فروشگاه‌هایی که در گوشه و کنار پورتو خودنمایی می‌کنند، برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب است. همچنین جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، بناهای تاریخی و معماری‌های منحصربه‌فرد، باعث شده است که هر سال افراد زیادی از این شهر دوست‌داشتنی دیدن کنند.

ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای گردشگری در سال ۲۰۲۳

کد خبر 648684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.