۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
گوشی POCO X5 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی POCO X5 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت POCO آخرین گوشی هوشمند میان‌رده سری X خود را وارد بازار هند کرد. این محصول جدید که POCO X5 نام دارد، دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی +Full HD با میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی است. گوشی هوشمند یادشده از تراشه کوالکام Snapdragon 695 SoC بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی POCO X5 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی POCO X5 می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد. این محصول گواهی IP53 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. این محصول در دو نسخه عرضه می‌شود، نسخه اول دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است، در حالی که نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصول که در سه رنگ مشکی، آبی و سبز عرضه می‎‌شود و بیست‌ویکم مارس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 647778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.