گوشی‌های سری Redmi Note 12 چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Redmi Note 12 بیست‌وسوم مارس وارد بازار جهانی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های سری Redmi Note 12 که در هند و چین در دسترس قرار گرفته‌اند، در تاریخ بیست‌وسوم مارس وارد بازار جهانی خواهند شد. گوشی‌های سری Redmi Note 12 شامل Redmi Note 12 5G، Note 12 Pro 5G و Note 12 Pro+ 5G می‌شود. به نظر می‌رسد که گوشی‌های Redmi Note 12 4G و Redmi Note 12S نیز وارد بازار جهانی خواهند شد.

انتظار می‌رود که گوشی Redmi Note 12S دارای طراحی مشابه با Redmi Note 11S سال گذشته باشد. احتمالاً محصول جدید ویژگی‌های مشابه مدل قبلی را ارائه می‌دهد. البته Note 12S ممکن است به جای بهره‌مند شدن از فناوری شارژ ۳۳ واتی، از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کند. احتمالاً گوشی Redmi Note 12 4G با عنوان Redmi Note 12 وارد بازار جهانی شود، انتظار می‌رود این محصول به تراشه Snapdragon 685 مجهز شود.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، گوشی Redmi Note 12 دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED FHD+ 120 هرتزی با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که دوربین اصلی آن از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. گوشی Redmi Note 12 با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است.

گوشی‌های Redmi Note 12 5G، Note 12 Pro 5G و Note 12 Pro+ 5G که وارد بازار جهانی می‌شوند مشابه نسخه‌های چینی و هندی هستند. گوشی Note 12 5G از تراشه Snapdragon 4 Gen 1 بهره می‌برد، در حالی که مدل‌های پرو به تراشه Dimensity‌1080 مجهز شده‌اند. شرکت ردمی اعلام کرده که در حال کار بر دیگر گوشی‌های هوشمند مانند Redmi A2 و +Redmi A2 برای بازارهای مختلف است. البته هنوز مشخص نشده است که این محصولات در تاریخ مذکور معرفی خواهند شد یا خیر؟

کد خبر 647643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.