۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ منفجر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اخیراً یک گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ منفجر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، چند روز قبل یک گوشی ردمی نوت پنج پرو در هند منفجر شد، صاحب این گوشی که یک دختر ۹ ساله بوده است، بر اثر این اتفاق جان خود را از دست داد. اخیراً نیز صاحب یک گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو از منفجر شدن ناگهانی این گوشی خبر داده است.

ناوید داهیا (Naveen Dahiya)، صاحب گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو، در ابتدا گرمایی را در جیب خود احساس می‌کند بلافاصله گوشی را از جیب خود خارج می‌کند و آن را روی زمین پرتاب می‌کند. این گوشی منفجر شده و کاملاً از بین رفته است، اما این اتفاق باعث بروز هیچ گونه خسارت جانی به فرد نشده است. صاحب این گوشی اعلام کرده است که در لحظه انفجار از گوشی استفاده نمی‌کرده است.

شرکت شیائومی در ارتباط با منفجر شدن گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ هنوز به صورت رسمی نظری نداده است. البته معمولاً منفجر شدن گوشی‌های هوشمند یک اتفاق نادر است. با این وجود لازم است جوانب احتیاط در مورد انفجار گوشی را رعایت کرد. برای نمونه، توصیه شده است از شارژرهایی با برند و نام معتبر استفاده شود یا گوشی هوشمند را در جایی قرار دهید که رد صورت منفجر شدن کمترین آسیب را به بدن کاربر وارد کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ منفجر شد

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ منفجر شد

کد خبر 657728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.