پرداخت کرایه در یوتا دیجیتالی می‌شود

اداره حمل‌ونقل یوتا در ایالات‌متحده‌آمریکا از راه‌اندازی سیستم پرداخت کرایه دیجیتال در شهر خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل یوتا از همکاری با ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت کرایه دیجیتال مشهور شهر خبر داد تا کاربران سیستم‌های حمل‌ونقل شهری بتوانند برای داشتن سفرهای چندوجهی در بیش از ۱۲۰ مسیر در یک منطقه خدماتی ۱۴۰۰ مایلی و چگونگی پرداخت وجه این سفرها برنامه‌ریزی کنند.

سفر چندوجهی نوعی جابه‌جایی است که در آن از روش‌های مختلف حمل‌ونقل برای ایجاد تجربه‌ای یکپارچه از جابه‌جایی‌های درون‌شهری از در خانه استفاده می‌شود و یک هدف مهم به‌شمار می‌رود زیرا پتانسیل آن را دارد که حمل‌ونقل را کربن‌زدایی کند و آلودگی هوا و ازدحام را در شهرها کاهش دهد.

یوتا اعلام کرد که سیستم پرداخت کرایه دیجیتالی جدید اداره حمل‌ونقل در یک اپلیکیشن برنامه‌ریزی، ردیابی و پرداخت هزینه سفر گنجانده شده است که یک برنامه همه‌کاره برای برنامه‌ریزی سفر، ردیابی بلادرنگ، اتصالات چندوجهی و پرداخت کرایه است که توسط میلیون‌ها کاربر حمل‌ونقل عمومی در سراسر آمریکای شمالی مورد استفاده قرار دارد.

پرداخت کرایه در یوتا دیجیتالی می‌شود

کاربران حمل‌ونقل عمومی یوتا می‌توانند با ایجاد یک حساب کاربری در اپلیکیشن معرفی‌شده و وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود، به خریداری بلیط اقدام و هنگام سوار شدن به وسیله‌نقلیه آن را فعال کنند. نشان دادن بلیط فعال به اپراتور هنگام سوار شدن برای استفاده از وسیله‌نقلیه کافی است. یکی از ویژگی‌های برجسته سیستم جدید این است که کاربران می‌توانند از همان ابتدا، با ورود به برنامه برای کل مسیر خود برنامه‌ریزی، نرخ کرایه را بر اساس همین برنامه پرداخت و سفر خود را در زمان واقعی برای کل مسیر پیگیری کنند.

اداره حمل‌ونقل یوتا اعلام کرد که بلیط تهیه‌شده برای استفاده در تمام انواع وسایل‌نقلیه شهری قابل ارائه و نزد بیش از ۳۵ آژانس جابه‌جایی شهری معتبر است و می‌تواند به عنوان یک برنامه مستقل یا در کنار گزینه‌های بلیط موجود در تلفن همراه استفاده شود.

یوتا خاطرنشان کرد که این برنامه حمل‌ونقلی با بسیاری از سیستم‌های کرایه مختلف در صنعت حمل‌ونقل ادغام‌شده و در سراسر کشور قابل استفاده است، چراکه مسئولان شهری در نظر دارند تا حد امکان حمل‌ونقل عمومی را ساده و بدون استرس کنند.

کد خبر 645089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.