برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به مدت سه روز و با حضور ۱۰ گروه نمایشی در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، اسمعیل جهانگیری در آئین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی اظهار کرد: پس از پنج سال وقفه، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی افزود: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به‌عنوان شاخص‌ترین برنامه اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نام برد که در استان هرمزگان برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در این دوره از جشنواره، گروه‌های تئاتر از استان‌های سراسرکشور شرکت کرده‌اند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری استاندار هرمزگان و سایر دستگاه‌ها تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از ۶ الی ۱۰ اسفند ماه با داوری، علی رضایی، سید حسین فدای حسین و مجید قناد در بندرعباس برگزار می‌شود.

سیدجواد رفاهی، نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) اظهار کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به محض تقبل مسؤلیت، پیگیر بازگشت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به استان بود و امسال این دوره از جشنواره در بندرعباس برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از یکشنبه ششم تا سه شنبه نهم اسفندماه با حضور ۱۰ گروه نمایشی در سه سالن تماشاخانه آفتاب، فرهنگسرای طوبی و تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌گردد.

منبع: مهر

کد خبر 643936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.