گام بلند مدیریت شهری برای رونق دوباره تئاتر اصفهان

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه شش شهرداری و مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد امروز (دوشنبه) با حضور شهردار، مدیران شهری و جمعی از شهروندان منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب دهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز _دوشنبه هفدهم بهمن_ پروژه‌های عمرانی منطقه شش شهرداری شامل تقاطع غیرهمسطح شهرک شهید کشوری، مجموعه سالن‌های نمایشی جنوب شهر و مجموعه ورزشی بابا فولاد به بهره‌برداری رسید که این مراسم با حاشیه‌های خواندنی همراه بود.

_ آئین افتتاح پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان از محور تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد و از ورزشگاه بابا فولاد آغاز شد. روبان ورزشگاه بابا فولاد با حضور شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مردم این محله بریده شد.

گام بلند مدیریت شهری برای رونق دوباره تئاتر اصفهان

_ کودکان و نوجوانان ورزشکار نخستین بازی فوتبال در زمین چمن ورزشگاه بابا فولاد را به صورت نمادین انجام دادند.

_ بابا فولاد از عرفای قرن دهم هجری است که نام وی بر ورزشگاه نهاده شده است. ابراهیم عمرانی، مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد شهرداری اصفهان در این مراسم از رایزنی‌ها برای ایجاد دسترسی به مزار بابا فولاد خبر داد که اکنون در مجموعه مخابرات واقع شده است.

گام بلند مدیریت شهری برای رونق دوباره تئاتر اصفهان

_ بخش دوم آئین افتتاح پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان، بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری بود، در حاشیه این افتتاح تعدادی از شهروندان در گفت‌وگوی رودررو با شهردار اصفهان از مشکل ۲۵ ساله خود و اجرا نشدن فاز هفت پروژه شهرک شهید کشوری سخن گفتند و خواستار ورود و مداخله مدیریت شهر برای رفع این مشکل شدند.

_ در حاشیه افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری، شهردار اصفهان از خانواده سردار شهید پرویز خیامیان تجلیل کرد، در این مراسم فرزند شهید از شهردار اصفهان خواست تا بخشی از پروژه شهید کشوری به نام پدر شهیدش نام‌گذاری شود.

_ ناصر کریمی، رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان نیز اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری ۹۲۰ متر طول دارد و سطح کل آن ۱۲ هزار متر مربع است.

_ وی با بیان اینکه مساحت سازه پل ۱۶۰۰ متر مربع و طول سازه آن ۱۴۰ متر است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان به منظور تسهیل در تردد شهروندان، برای احداث این تقاطع ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

گام بلند مدیریت شهری برای رونق دوباره تئاتر اصفهان

_ سومین بخش از دهمین آئین افتتاحیه به احترام مردم اصفهان در منطقه شش، بهره‌برداری از مجموعه سالن‌های نمایش جنوب شهر بود، شهردار اصفهان و حاضران در بدو ورود با حضور در این مجموعه به تماشای تمرین تئاتر گروه نمایشی به کارگردانی «احسان جانمی» نشستند.

_ احسان جانمی، کارگردان با تقدیر از مدیریت شهری اصفهان که به قول خود برای ایجاد سالن تئاتر وفا کرد، گفت: زیرساخت ارزشمندی برای جامعه هنری و تئاتر اصفهان در شهر ایجاد شده است.

_ شهردار اصفهان نیز احسان جانمی را سرمایه هنر نمایشی شهر دانست.

گام بلند مدیریت شهری برای رونق دوباره تئاتر اصفهان

_ مسعود شاهنگی، نقال نیز به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) به اجرای برنامه پرداخت.

در آئین افتتاح سالن‌های نمایش جنوب شهر روحانیت معزز و فرماندهان ارتش (معاون هماهنگ کننده و رئیس حوزه قضائی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری) حضور داشتند.

گام بلند مدیریت شهری برای رونق دوباره تئاتر اصفهان

_ مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان اظهار کرد: فاز نخست مجموعه پردیس سال ۱۳۹۷ شامل آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت ۳۵۰۰ صندلی افتتاح شد که به مناسبت دهه فجر امسال فاز دوم پردیس هنر شامل دو سالن نمایش با ظرفیت ۱۸۰ نفر، اتاق تمرین نمایش، اتاق گریم، همراه با یک گالری هنری در مساحت ۱۱۰۰ متر مربع افتتاح می‌شود.

_ حمید جعفرزاده، معاون فرهنگی منطقه شش شهرداری اصفهان در حاشیه افتتاح سالن‌های نمایش جنوب شهر گفت: مجموعه داخل در مساحت ۱۱۰۰ مترمربع دارای دو سالن نمایش، دو اتاق گریم مستقل و یک اتاق تمرین است و نگارخانه هم به این ظرفیت اضافه می‌شود، ظرفیت هر سالن نمایش ۸۰ نفر است و صندلی‌های تماشاگران قابلیت انعطاف، تغییر و جابه‌جایی را بر اساس مقتضیات دارد.

گام بلند مدیریت شهری برای رونق دوباره تئاتر اصفهان

_ مجتبی شاهمرادی، معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان اینکه افتتاح مجموعه سالن‌های نمایش جنوب شهر پاسخی به تقاضای جامعه هنری برای افزایش سالن نمایش بوده است، گفت: سالن‌های نمایشی و پلاتوها یکی از نیازهای جدی شهر اصفهان بود که با مشارکت منطقه شش این امکان در مجموعه پردیس هنر فراهم شده است، لذا امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های خوب فرهنگی در این مجموعه باشیم.

کد خبر 639261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.