راهیان‌ نور، مهم‌ترین بستر جهاد تبیین در کشور است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: درحال‌حاضر جریان ارزشی راهیان نور، مهم‌ترین بستر جهاد تبیین در کشور است، مشروط به اینکه بتوانیم از طریق محبت و صداقت با جوان‌های این نسل وارد مذاکره و مباحثه شویم و به یک نقطه‌نظر مشترک برسیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار عبدالرضا مرادحاجتی امروز_ یکشنبه هفتم اسفندماه_ با حضور در جمع کاروان‌های راهیان نور که در معراج شهدای اهواز گردهم آمدند، اظهار کرد: هر چه از ارزش‌های دینی و ملی‌ بیشتر فاصله بگیریم، به اهداف دشمنان نزدیک‌تر می‌شویم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی امروز کشور هم محصول فشارها و تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی دشمنان است و هم محصول بی‌تدبیری بسیاری از مسئولان که هنوز به قدرت‌ها و ظرفیت‌های داخلی، ایمان نیاورده‌اند.

سردار مرادحاجتی با اشاره به ضرورت شیوه درست اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین یک عملیات بزرگ فرهنگی، اجتماعی، دینی و رسانه‌ای است که باید تا همیشه در جریان باشد، بلکه سپری برای ترکش‌هایی باشد که از سوی دشمنان به سمت ملت و جوانان ما شلیک می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: درحال‌حاضر جریان ارزشی راهیان نور، مهم‌ترین بستر جهاد تبیین در کشور است، مشروط به اینکه بتوانیم از طریق محبت و صداقت با جوانان این نسل کشور وارد مذاکره و مباحثه شویم و به یک نقطه‌نظر مشترک برسیم.

وی افزود: در سخن با جوانان باید از افراط و تفریط دوری کنیم، زیرا منطق نسل جدید به شیوه‌ای است که قانع کردن آن‌ها باید بر یک اساس عقلی دوجانبه شکل بگیرد. اگر بتوانیم در این حوزه درست عمل کنیم، جایی برای شیبطنت‌های دشمنان باقی نمی‌ماند.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: رویکرد راهیان نور باید تغییر اساسی کند و پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و گفتمانی در همه این سفرها لحاظ شود تا خروجی این حرکت درست و اساسی، آن چیزی باشد که نیروی تراز اول انقلاب از آن استخراج شود.

کد خبر 643827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.